دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلاه کلمنتیس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلاه کلمنتیس

مطالبی که در کتاب کلاه کلمنتیس گردآوری شده از کتاب‌های گوناگون میلان کوندرا برگزیده و توسط احمد میرعلائی ترجمه شده است.

کندوکاو هیجان‌زده او در زندگی شخصیت‌ها ریشه دارد و از آن تغذیه می‌کند، قهرمانانی که با مهربانی تقریبا پدرانه با آنان رفتار می‌کند. سوء‌استفاده از قدرت، تحریف سیاسی گذشته، اعتقاد به انواع آرمان شهر، طبیعت تاریخ و سرشت وجود ما بعدالطبیعه کوندرا با سبک‌ترین و ماهرانه‌ترین اشاره‌ها از دل ماجراهای زجرآور عشقی و عشاق دمدمی مزاج، حسادت‌های گزنده، پیروزی‌های زورکی عشقی، زیبایی‌های رفتار جنسی، کمدی بی‌حد و حصر تعوظ، بیرون کشیده می‌شود.

رفتار او با مسائل جنسی گاه به وسواس می‌کشد، و با این همه دستاورد او در این بوده است که زندگی خصوصی و زندگی سیاسی را در چارچوبی واحد جا دهد و نشان دهد که هر دو از سرچشمه واحد نقض‌های بشری شکل می‌گیرند... کوندرا در عین حال عریان کننده شوخ طبع و رنج کشیده آن دیوان سالاری است که جرات ندارد اجازه دهد شهروندانش آثار هموطن خود کافکا را بخوانند.

نویسنده در داستان سوم این مجموعه، پس از ذکر تاریخ کمونیستی چکسلواکی، ماجرای زندگی دو شخصیت میرک و زدنا را در آن جامعه بیان می‌کند. زدنا که سال‌ها پیش از میرک جدا شده وارد تشکیلات حزبی می‌گردد و به حزب وفادار می‌ماند. او با این کار قصد دارد ثابت کند که وفاداری بالاترین ارزش‌هاست.

میلان کوندرا (Milan Kundera) به گمان کسانی که با ادبیات سر و کار دارند، بزرگ‌ترین نویسنده‌ و میراث‌دار سنت رمان‌نویسی اروپاست. یکی از شاخص‌ترین کتاب‌های کوندرا، بار هستی است. او تاکنون چندین بار نامزد دریافت جایزه نوبل ادبیات بوده‌ است.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، Milan Kundera، دانلود داستان کوتاه کلاه کلمنتیس، دانلود داستان کلاه کلمنتیس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.