دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان زندگی‌های کالبدی من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان زندگی‌های کالبدی من

کتاب رمان زندگی‌های کالبدی من نوشته‌ی طهمورث کارگر، شبیه به هیچ داستانی نیست؛ برگرفته از هیچ کتابی نیست؛ یک ماجرای شگفت انگیز از زبان یک روح است.

این کتاب تفکرات و اعتقادات شما را به چالش می‌کشد و حقایق بسیاری را برای شما آشکار می‌کند. باید آن را با آرامش خواند و در ارتباط با ماجراهای آن تعمق نمود.

کتاب رمان زندگی‌های کالبدی من داستان بسیار زیبایی است که از زبان یک روح بیان می‌شود. در این کتاب یک ماجرای شگفت انگیز رقم می‌خورد و یک استاد دانشگاه بر اثر ایست قلبی به عالم فراماده می‌رود و در آن عالم با یکی از دانشجوهای خود مواجه می‌گردد.

دانشجوی او از زندگی‌های مکرر خود در عالم ماده، برای او سخن می‌گوید و او را در جریان زندگی‌های مختلف در مکان‌ها و دوره‌های مختلف تاریخی قرار می‌دهد. هر کدام از داستان‌های کتاب بیانگر یک زندگی است که روح مورد نظر، در یکی از کالبدهای مادی طی نموده است.

مثلاً اولین دورۀ زندگی روح، در کالبد پسری در چین است که در ناز و نعمت زندگی خود را طی می‌کند و تحت تاثیر قدرت طلبی و ضعف نفس، فجایع بسیاری به بار می‌آورد. ولی همین روح زندگی دوم خود را در آفریقا انجام می‌دهد و در کالبد یک دختر حلول می‌کند و زندگی بسیار سختی را تجربه می‌نماید.

زندگی کالبدی سوم این روح در بدن یک پسر چینی شکل می‌گیرد که اتفاقات فراوانی را تجربه می‌کند و تحت تاثیر وقایع و حوادث فراوان سرزمین خود قرار می‌گیرد. زندگی چهارم او در کالبد یک پسر هندی شکل می‌گیرد؛ او تلاش فراوانی برای تغییر و تحول و ارتقاء جامعه انجام می‌دهد ولی موفق به این کار نمی‌شود.

زندگی پنجم روح، در کالبد یک دختر از اهالی شرق مدیترانه انجام می‌شود که به فسق و فجور و عیاشی و تفریح می‌پردازد و همینطور داستان‌هایی متفاوت، در زمان‌های مختلف و در شخصیت‌های مختلف شکل می‌گیرد تا اینکه نهایتاً به زمان فعلی می‌رسد.

در زمان فعلی روح در کالبد پسری زندگی خود را طی می‌نماید که ساکن تهران است و مشکلات فراوانی را در زندگی تجربه می‌کند و نهایتاً در یک ماجرای سرقت به قتل می‌رسد و سپس با استاد دانشگاه خود ارتباط می‌گیرد و ماجرا را برای او تشریح می‌کند.

کلمات کلیدی: دانلود pdf رمان زندگی‌های کالبدی من، دانلود پی دی اف رمان زندگی‌های کالبدی من، دانلود رایگان رمان زندگی‌های کالبدی من، دانلود رمان زندگی‌های کالبدی من، دانلود رمان زندگی‌های کالبدی من، دانلود رمان زندگی‌های کالبدی من با لینک مستقیم، دانلود رمان زندگی‌های کالبدی من برای موبایل، رمان زندگی‌های کالبدی من، رمان زندگی‌های کالبدی من، pdf رمان زندگی‌های کالبدی من کامل، دانلود کتاب زندگی‌های کالبدی من با لینک مستقیم، دانلود کتاب زندگی‌های کالبدی من برای موبایل، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رایگان رمان تخیلی، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جدید، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، رمان تخیلی فانتزی، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان، داستان و رمان تخیلی، داستان فانتزی، دانلود داستان خیالی، داستان تخیلی، تخیلی، داستانی تخیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.