دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امپراطوری ابتذال: نگاهی به نقش یهودیان در صنعت پرسود فحشا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امپراطوری ابتذال: نگاهی به نقش یهودیان در صنعت پرسود فحشا

تجارت برده بطور تاریخی، یکی از تخصص های تاجران یهودی است که برای قرنها از پرسودترین تجارت ها بوده است. اما راه اندازی صنعت برده داری جنسی و فحشاء نیز از دیگر هنرهای یهودیان است. تنها به استناد گزارش های سازمان های درون اسرائیل، این رژیم سالانه 057 میلیون دلار از صنعت فحشاء درآمد دارد.
یهودیان از طلیعه تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی -ع-) قومی کاسب مسلک و تاجر پیشه بوده اند. این به خودی خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه چیز در معبد خداوندگاران سود (و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می گیرد. در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام های با بهره های کلان (رباخواری یا نزول خواری) یکی از کهن ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده اند، چرا که به خوبی نبض پول را در اختیار داشته اند. تجارت برده، یکی از حوزه های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرنها از پرسودترین تجارت های روی زمین بوده است.

کلمات کلیدی: تجارت برده، یهودیت، صهیونیسم، تجارت یهودیان، سیاست اسرائیل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.