دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب SSL امنیت دیجیتالی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب SSL امنیت دیجیتالی

امضای دیجیتال برای فایل های اطلاعاتی همان کار را انجام می دهد که امضای شما بر روی سند کاغذی انجام می دهد . امضای دیجیتال و امضای دست ‎ نویس هر دو متکی بر این واقعیت هستند که پیداکردن دو نفر با یک امضا تقریباً غیرممکن است. باامضای دیجیتال اصل بودن و صداقت یک پیغام یا سند و یا فایل اطلاعاتی تضمین میشود. به منظور ایجاد امضای دیجیتال از یک [الگوریتم ریاضی] به منظور ترکیب اطلاعات در یک کلید با [اطلاعات] پیام، استفاده می شود. ماحصل عملیات، تولید رشته ای مشتمل بر مجموعه ای از حروف و اعداد است. یک امضای دیجیتال صرفا” به شما نخواهد گفت که "این شخص یک پیام را نوشته است" بلکه در بردارنده این مفهوم مهم است که: این شخص این پیام را نوشته است.

کلمات کلیدی: امضای دیجیتالی، امضا، پروژه مهندسی نرم افزار، پروژه رشته کامپیوتر، کامپیوتر، مقالات کامپیوتر، امنیت در اینترنت، امضای الکترونیکی، رمزنویسی، بانکداری الکترونیک، حفظ امنیت در بانکداری الکترونیکی، رمزنگاری اطلاعات، مدیریت اسناد الکترونیکی، تکنولوژی های رمزنگاری، آشنایی تکنولوژی های رمزنگاری، امضای دیجیتالی چیست، آشنایی با امضای دیجیتالی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.