دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی ساعت من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی ساعت من

کتاب صوتی ساعت من نوشته مارک تواین داستان مردی است که ساعت گران‌بهایی دارد. او تصور می‌کرد هرگز ساعتش خراب نخواهد شد اما روزی ساعتش از دستش به زمین می‌افتد و مرد مجبور می‌شود ساعتش را برای ترمیم نزد ساعت سازی ببرد.

مارک تواین (Mark Twain) نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون کتاب‌های ماجراهای هاکلبری فین (۱۸۸۵) و ماجراهای تام سایر (۱۸۷۶) است.

در قسمتی از کتاب صوتی ساعت من می‌شنویم:

عمویم ویلیام می‌گفت: اسب تا روزی که سرکش نشود اسب خوبی است و ساعت تا وقتی که به دست ساعت ساز سپرده نشود قابل استفاده است حق هم با او بود زیرا این ساعت که در بدو امر آن را دویست دلار خریده بودم برای من هفتصد دلار خرج تراشیده و عاقبت هم به راه نیفتاد.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی داستان کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان های کوتاه، داستان کوتاه ساعت من، Mark Twain،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.