دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داوطلبان مرگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داوطلبان مرگ

کتاب داوطلبان مرگ نوشته‌ی محمدعلی قجه، ماجرایی جنایی بر اساس ادامه‌ی شخصیت پردازی داستان صندلی در کتاب "غروب" است. دو شخصیت که زوج پلیسی‌ای را تشکیل می‌دهند: یک مامور پلیس و یک کارآگاه. 

آن دو این بار درگیر پرونده هولناک دیگری می‌شوند. پرونده‌ای که در آن یافتن رد قاتل بسیار دشوارتر از پرونده پیشین آن‌هاست. قاتل مرد بی‌رحمی است که به یک آزمایش ترسناک انسانی دست زده و در این میان هر لحظه و هر ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز و حیاتی باشد.

در بخشی از کتاب داوطلبان مرگ می‌خوانیم:

دانلد و رابرت جمعیت را کنار زدند و در حالی که به شدت منقلب شده بودند به روی کیسه بزرگ سیاهی که حاوی تکه‌های بدن مقتول بود خم شدند.
سر، دستها و پاها تمامی آن چیزی بود که در محل دیده می‌شد.
این بار قاتل سر قربانی را برای آن‌ها به عنوان هدیه به جای گذاشته بود.
و برای رابرت و دانلد این اتفاق باور کردنی نبود. رابرت الکساندر را سالهای سال می‌شناخت. او بهترین دوست و همکارش بود و اکنون برایش چیزی تلخ تر از آن نبود که سر بریده‌اش را در دست گیرد و بر مرگ دردناکش اشک ریزد؟
برای او چیزی تلخ تر از آن نبود که خبر قتل او را به همسر و نوزادی که برای درک معنای پدر هنوز خیلی کوچک بود بدهد.
به راستی چگونه می‌شد تا این حد بی رحم بود؟ و دست به قتل پلیسی زد که هیچ نقشی در این پرونده نداشت.
رابرت با دیدن سر بریده الکساندر شوکه شد و در حالی که میان زباله‌ها بر زمین نشسته بود بی آنکه چیزی بگوید به کیسه بزرگی که مانند همیشه هدیه‌ای از جانب قاتلشان بود خیره شد بود، مات و مبهوت. چنان که گویی در خواب و خیال است.

کلمات کلیدی: مجموعه داوطلبان مرگ، دانلود داستان، دانلود داستان داوطلبان مرگ پی دی اف، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان ایرانی، داستان جنایی، دانلود داستان جنایی، دانلود داستان هیجان انگیز، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، pdf داستان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.