دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان کمینگاه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان کمینگاه

کتاب رمان کمینگاه داستانی هیجان‌انگیز و فانتزی به قلم محمدعلی قجه است.

کمینگاه طبیعت، ابرهای تیره است که در زیر باران شدید خود را پنهان می‌سازد. 

کمینگاه شیطان، وحشت و ضعف بشر است. 

و کمینگاه بشر، آنجاست که گمان می‌کند هیچ کس به او دست نمی‌یابد. 

اما او قادر نیست که از خود بگریزد!

در بخشی از کتاب رمان کمینگاه می‌خوانیم:

لحظه‌ای که کاردها بر او اصابت کرد گمان می‌کرد که دیگر پایان کار است اما دقایقی بعد در نور ماهتاب سایه‌ای بلند بر او سایه افکند و آخرین تصویری که دید رقص شنل مردی بود که به سویش خم می‌شد. نمی‌دانست که چه مدتی در نزد آن مرد ناشناس بوده است؛ زیرا هنگامی‌که چشمانش را گشود در قصرش بود. بدون آنکه جراحتی را حس کند. آیا این مدد شانسش بود؟ مددی که افقی تازه‌تر را به رویش گشود. در این افق تیره اینک حس انتقام‌جویی نیز وجود داشت.

او برخاست و به طرف در رفت و وارد سالن شد. سکه‌های طلا را در مقابل 15 محافظ مسلح انداخت و گفت: می‌خواهم به قصر بکنری بروید. سر او و اطرافیانش و هر که اسیر اوست برای من بیاورید.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان رمان کمینگاه، دانلود رمان کمینگاه، رمان تخیلی فانتزی، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جدید، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، رمان ایرانی، دانلود pdf رمان کمینگاه، رمان کمینگاه، رمان pdf، دانلود رمان کمینگاه، دانلود رمان کمینگاه با لینک مستقیم، دانلود رمان کمینگاه برای موبایل، رمان کمینگاه، دانلود رایگان رمان تخیلی، دانلود pdf رمان، pdf رمان کمینگاه کامل، دانلود کتاب کمینگاه با لینک مستقیم، دانلود کتاب کمینگاه برای موبایل، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود پی دی اف رمان کمینگاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.