دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی در 17 نکته

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی در 17 نکته

کتاب بازاریابی در 17 نکته به قلم امیرعباس آریان مطلق مجموعه‌ای از نکات با ارزش و مهم در زمینه‌ی بازاریابی است.

شاید شما می‌خواهید بازاریابی را به عنوان شخص یا شرکت شروع کنید پس مهم است بدانید از کجا و چگونه که هزینه و زمان کمتری برای رسیدن به اهداف‌تان صرف کنید زیرا این واقعیت را در نظر بگیرید هر دقیقه که می‌گذرد طبیعتا زمانی است که به هدر می‌رود و شما را یک قدم از موفقیت دور می‌کند.

پس شروع کنید که زمان را به سود خود به چرخش در آورید و این نکته را در نظر بگیرید که بازاریابی در هر کجای دنیا مخصوصا ایران به دلیل گستردگی اقوام و مذاهب، فرهنگ‌ها و اخلاقیات مختلف نکاتی دارد و این کتاب می‌تواند به شما در ادامه مسیرتان کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب بازاریابی در 17 نکته می‌خوانیم:

متاسفانه اکثر افراد فکر می‌کنند بازاریابی باید در چند هفته اول جواب دهد و اگر ندهد ایراد از بازاریاب است، از طرفی بازاریاب هم سعی می‌کنند بیشتر تقصیر بر گردن محصول یا عملکرد شرکت بیاندازد و به این ترتیب پروسه‌ای که هنوز شروع نشده به پایان می‌رسد. برای خود من روزهای اول که بازاریابی می‌کردم بسیار سخت بود و از آن فراری بودم برای این‌که از درب یک مغازه داخل شوم چون گاهی اوقات با رفتار بسیار زننده مغازه‌داران روبه‌رو می‌شدم که حتی به بیرون راندن از مغازه نیز منجر می‌شد!

اما چیزی که باعث می‌شد تا دلگرم باشیم مغازه‌دارانی بودند رفتار بسیار خوبی داشتند و کامل به توضیحات گوش می‌دادند و حتی خرید نیز می‌کردند. ولی از مغازه‌داران بد‌اخلاق نیز نمی‌گذشتم و آن‌ها بعد از آشنا شدن با من و محصولی که داشتم رفتارشان کامل تغییر می‌کرد و به مشتریان پایداری تبدیل می‌شدند که تا الان نیز با شرکت هدف به مبادله می‌پردازند.

البته بعضی از فروشگاه‌داران یا مغازه‌داران بد‌اخلاق هم با گوش دادن به حرف‌هایشان می‌شد فهمید که آن‌ها هم حق دارند زیرا برخی از همکاران ما در شرکت خود یا در شرکت‌های مختلف چنان از محصول تعریف می‌کردند و زمانی که محصول به دست می‌رسید با آن توصیفات زمین تا آسمان فرق داشت یا جوایزی که همراه محصول تبلیغ می‌کردند هیچ‌وقت نمی‌رسید، خب بذر بی‌اعتمادی وقتی رشد کند کار سخت می‌شود.

کلمات کلیدی: بازاریابی، مفهوم بازاریابی، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی pdf، بازاریابی چیست، نکات بازاریابی، نکات کلیدی فروش، رازهای موفقیت در بازاریابی، نکات مهم در بازاریابی حضوری، نکات بازاریابی تلفنی، نکات فروش موفق، نکات مهم بازاریابی اینترنتی، نکاتی در مورد فروش، نکات مهم در فروشندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.