دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت بازرگانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت بازرگانی

کتاب مدیریت بازرگانی از مجله ویستا به بررسی مباحثی همچون راه غلبه بر رقبا، ابعاد بازاریابی، CRM، روش‌های عمده در تبلیغات و ... می‌پردازد.

در بخشی از کتاب مدیریت بازرگانی می‌خوانیم:

به نظر فیلیپ کاتلر از برجسته‌ترین صاحب‌نظران در این رشته، بازاریابی عبارت است از فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرایند مبادله. این تعریف دارای ابعاد گوناگونی است که هر کدام را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم. - نیازها - خواسته‌ها - تقاضاها -کالاها -مبادله - معامله - بازاریابی نیازها: مهمترین مفهوم اثرگذار بر بازاریابی که به صورت بنیادی همواره در تحلیهای مربوط به بازارمورد نظر است نیازهای انسانی می‌باشد. که به گونه زیر تعریف می‌شود: نیاز یا احتیاج انسانی عبارت است از حالتی احساسی که محرومیتی را در فرد پدید آورد که آن احساس و حالت کمبود موجب رنج فردگردد. انسان موجودی است دارای نیازهای فراوان.

این نیازها اگر به گونه مجرد مورد توجه قرار گیرند و در طبقه‌بندی خاص قرار نگیرند گاه بی‌شمارند و هرگز نمی‌توان از آن‌ها فهرستی تهیه کرد. در گذشه افراد زیادی چون ژوزف گارینه فرانسوی و هرمان آلمانی سعی داشته‌اند بتوانند فهرستی از نیازهای انسان تهیه کنند اما بعد‌ها خود منصرف شده‌اند که کار بیهوده‌ای انجام داده‌اند نکته مسلم این است که تعداد این نیازها بسیار زیاد و خارج از شمار می‌باشد. گاه این نیازها از نظر تشخیص پیچیده و شوار است. اگر بخواهیم نیازهای انسان را در طبقه‌بندی ساده و قابل استدراکی برای همه قرار دهیم آن‌ها همان طبقه‌بندی مازلو است.

کلمات کلیدی: تعریف مدیریت بازرگانی، بازاریابی، بازاریابی و فروش، جذب مشتری، مشتری مداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازرگانی چیست، مدیریت بازرگانی pdf، کتاب مدیریت بازرگانی pdf، دانلود رایگان کتابهای مدیریت بازرگانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.