دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ملک خاتون برف‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ملک خاتون برف‌ها

کتاب ملک خاتون برف‌ها اثر معروف داستان‌سرای بزرگ دانمارکی هانس کریستین اندرسن برای کودکان و نوجوانان است.

این کتاب تحت عنوان "The Snow Queen" پیش از این بارها با عنوان "ملکه برفی" به زبان فارسی ترجمه شده ولیکن متنی که در اینجا استفاده شده، در واقع خلاصه‌ای از متنی می‌باشد که برای تهیه سریالی به همین نام نگاشته شده و توسط مترجم تحت عنوان "ملک خاتون برف ها" به فارسی برگردانده و با تصاویر متعدد مربوطه تزئین شده است.

افسانه‌ها چگونه و چرا شکل می‌گیرند؟
روایات و داستان‌ها به زندگی مردم به روال عادی می‌پردازند و آرزوها و آمال مکتوم ماندۀ آن‌ها را در قالب رویدادهای ممکن به صورتی جذاب بازگو می‌کنند اما افسانه‌ها پا از گلیم زندگی ممکن فراتر می‌گذارند و مسائلی را که لااقل در آن برهۀ زمانی دست نیافتنی هستند، بیان می‌دارند. 

افسانه‌ها از مسائل مختلفی حکایت می‌کنند و قهرمانان خاصی دارند، که نهایت آرزوی سازندۀ یا سازندگان آن‌ها است. افسانه‌ها می‌توانند منتهی به پایانی خوشایند و یا ناخوشایند شوند. افسانه‌ها می‌توانند در مورد وقایع تاریخی، حوادث طبیعی و یا روابط عاطفی باشند. افسانه‌ها رابطۀ تنگاتنگی با محل زندگی افرادی دارند که آن‌ها را شکل می‌دهند. آن‌ها می‌توانند سفر به اعماق اقیانوس‌ها، قلل کوه‌ها، جنگل‌های انبوه و اسرارآمیز، مناطق برفگیر، بیابان‌های دهشتناک و یا هر محل و موقعیتی باشند که برای افراد بازگوکننده به نوعی دشوار و یا منتهای علاقه‌مندی آن‌هاست. افسانه می‌توانند از تسلط بشر بر نیروهای قوی‌تر و ناشناخته‌تر مثل جن و پری، دیو و اژدها و غیره حکایت نمایند. 

افسانه‌ها به هر صورت خواستاران بسیار زیادی در کلیه جوامع انسانی و در همه سنین دارند گواینکه نوع و ابزارهای مطروحه در آن‌ها می‌توانند به روال ایام و دوره‌های مختلف زمانی تغییر یابند. 

کلمات کلیدی: خلاصه کتاب داستان ملکه برفی، The Snow Queen، Hans Christian Andersen، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان ملکه برفی، کتاب داستان ملکه ی برفی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.