دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترس نتیجه عدم آگاهیست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترس نتیجه عدم آگاهیست

 کرامت سلیمی در کتاب ترس نتیجه عدم آگاهیست از توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جھان و علت بروز رفتارھای خشونت آمیز در جوامع مختلف سخن به میان آورده است.

 واقعیت این است که زمانی می‌توان در جھت اصلاح جامعه گام برداشت و به سوی عدالت اجتماعی حرکت نمود که دروغ‌ھای ابرقدرت‌ھا فاش گردد تا نشان داده شود که این ابر قدرت‌ھا قدرت دروغین و پوشالی دارند و تنھا با استفاده از عدم آگاھی و حتی نادان نگاه داشتن ملت‌ھا قدرت دروغینشان را به جامعه باور می‌دھند که اگر دروغ‌ھایشان برملا شود تضعیف خواھند شد و به دنبال آن قدرت طرفداران و سرسپردگان ابرقدرت‌ھا نیز کم خواھد شد.

بی تردید فریبکاری قوی‌ترین سلاح در خانه قدرتمندان است و در ھر زمانی صاحبان قدرت و مقام برای تسلط بیشتر بر جامعه به انواع ترفندھا و نیرنگ‌ھا متوسل می‌شوند از نگاه قدرتمندان بھترین راه برای کنترل جامعه ایجاد ترس می‌باشد کاری که والدین ازکودکی با ما آغاز می‌کنند ھمان مسأله لولو خورخوره، ساده‌ترین راھی که ھمیشه جواب داده است. لولو خورخوره‌ھای امروز، بمب اتم، گرمایش جو زمین، موجودات فضائی، ھارپ و غیره صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه برای کنترل جھانیان دروغ‌ھای زیادی را به ملت‌ھا باور دادند ھم دروغ‌ھای علمی و ھم سیاسی و اجتماعی.

کلمات کلیدی: سلاح هسته ای، بمب اتم، قدرت بمب اتم، فرایند غنی سازی اورانیوم، انفجار اتمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.