دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مانیفیست جامعه‌ی آزاد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مانیفیست جامعه‌ی آزاد

کتاب مانیفیست جامعه‌ی آزاد نوشته‌ی قیصر خسروان (کللی)، پی‌آمد و کامل‌کننده‌ی مانیفیست دموکراسی است. در این مانیفیست تلاش شده است تا صورتی روشن از اصول هدف غایی برای مخاطب ارایه شود و ضمانت اجرایی شدن اکثریت موارد آن، انصاف و عدالت شخصی افراد خواهد بود.

در بخشی از کتاب مانیفیست جامعه‌ی آزاد می‌خوانیم:

اگر ابزار جامعه‌ی آزاد به انحصار اکثریت در آمد دیگر آن جامعه‌ی آزاد و سالم نخواهد بود بلکه آن جامعه دارای نظام و سیستم نا آزاد و دیکتاتوری خواهد بود. پس دیالکتیک انسان‌ساز و جامعه‌ساز وقتی ظهور خواهد کرد که همین‌طور که افراد اکثریت و صاحب قدرت از ابزار جامعه‌ی آزاد برخوردار هستند افراد اقلیت و بدون قدرت نیز از همان ابزار به اندازه‌ی اکثریت صاحب قدرت بتوانند بهره‌برداری کنند.

بهتر است برای روشنی بیشتر مطلب تا آن‌جایی که امکان داشته باشد ابزار جامعه‌ی آزاد را یک به یک برشماریم. مهم ابزار یک جامعه‌ی آزاد را می‌توان قلم و نوشتن کتاب و روزنامه و نشریه و حزب و رادیو و تلویزیون و سخن رانی و میتینگ و راهپیمایی دانست. وقتی همه‌ی این ابزار همین‌طور که در اختیار اکثریت صاحب قدرت قرار دارد در اختیار فرد اقلیت بدون قدرت نیز قرار گیرد آن وقت دیالکتیک سالم انسان‌ساز و جامعه‌ساز شکل خواهد گرفت و جامعه‌ی آزاد و سالم به وجود خواهد آمد.

کلمات کلیدی: تفکر فمنیسم، دموکراسی، دولت اسلامی، دانلود کتاب سیاسی، قیصر خسروان، مانیفیست چیست، سکولاریسم، اندیشه های سیاسی، سیاست در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.