دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 20 تکنیک کاربردی برای افزایش فروش

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 20 تکنیک کاربردی برای افزایش فروش

رکود در بازار یک اتفاق علنی است و نمی‌توان آن را کتمان کرد و یا نادیده گرفت؛ اما بی‌شک تمام مشتریان دست از خرید برنداشته‌اند و درصدی از آنان همچنان به خرید خود ادامه می‌دهند.

سهم ما از این درصد از مشتریان چقدر است؟ درست است که کیک کوچک‌تر شد اما اگر ما بتوانیم سهم بزرگ‌تری از این کیک کوچک شده را از آن خود کنیم باز هم می‌توانیم به سود مورد نظر دست پیدا کنیم، کافی است با شیوه‌هایی که در این کتاب به آن اشاره شده است برای خرید، درصدی از مشتریانی که به رقبای شما مراجعه می‌کنند را به سوی خود جذب کنید.

کارشناسان بازاریابی و فروش معتقدند در دوران رکود توجه به عواملی مثل بازاریابی و فروش و نوآوری، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. بازار ایران در گذشته یک بازار کاملاً انحصاری بوده است و اکثر کسب‌وکار در ایران به‌راحتی و بدون داشتن سیستم بازاریابی و فروش، بدون توجه به برندسازی و نوآوری، به‌راحتی و بدون هیچ دردسری محصول خود را می‌فروشند و این مشتری بود که باید نظر تولید کننده و فروشنده را جلب می‌کرد تا بتواند به کالا دست پیدا کند؛ اما بازار ایران در شرایط فعلی به یک بازاری نیمه رقابتی تبدیل شده است و در آینده به بازار کاملاً رقابتی تبدیل خواهد شد. کارشناسان معتقدند در بازار رقابتی فقط شرکت‌هایی باقی خواهند ماند که به 2 مقوله بازاریابی و فروش و برندینگ اهمیت داده و در این 2 مقوله حرفه‌ای‌تر عمل کنند. پس برای اینکه به جمع ورشکستگان نپیوندید از همین الآن برای آینده کسب‌وکار خود قدم بردارید. چرا که هنوز هم روزگار خوش کسب‌وکار است و این شرایط در آینده سخت‌تر خواهد شد. حتی اگر امروز فروش خوبی دارید، باز هم توصیه می‌کنم در این راه قدم بردارید چرا که موفقیت‌های امروز دشمن موفقیت‌های فرداست. قطعاً شما هم شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی را می‌شناسید که زمانی فروش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و امروز یا ورشکسته شده‌اند و یا رقبای بسیار قوی‌تری از خود دارند.

البته ما نیز با شما موافقیم و وقتی در شرایط سخت فعلی قرار دارید، نمی‌توان به‌طور متمرکز به بازسازی کسب‌وکار پرداخت و این کار نیازمند خروج از شرایط فعلی است، برای همین سعی شده در این کتاب الکتریکی راهکارهایی به شما ارائه گردد تا شما با استفاده از این راهکارها از شرایط فروش فعلی خارج شوید و بعد با خیال راحت نسبت به ساخت یک کسب‌وکار حرفه‌ای اقدام نمایید.

توصیه می‌کنم این کتاب الکترونیکی را جدی بگیرید و به دنبال یک فرمول جادویی برای افزایش فروش خود نباشید. مطمئنا با توجه به این راهکارهای ساده و کاملاً اجرایی شما می توانید تحولی در فروش خود ایجاد کنید. کافی است برای انجام آن‌ها وقت، انرژی و انگیزه کافی داشته باشید و برنامه‌ریزی حرفه‌ای انجام دهید.

کلمات کلیدی: آموزش فروش، روش های کسب و کار، کسب درآمد، روش های فروش، افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.