دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو لیزرها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو لیزرها

کتاب نانو لیزرها نوشته‌ی افشین رشید، به طور کامل به مبحث نانو لیزرها می‌پردازد. نانو لیزرها رویکردی جدید و جالب در علوم نانو می‌باشند و در زمینه‌های عمومی، پزشکی و نظامی کاربرد دارند.

در ستایش علم الکترونیک همین بس که کاربردی‌ترین علوم در جوامع می‌باشد و از یاد نبریم نانو میکرو الکترونیک برترین گرایش علوم الکترونیک و کلید دستیابی به یک فناوری برتر در نیمه‌ی سده پیش رو است. شاید باور کردنی نباشد اما تغییر در حجم و بازطراحی مدار‌های الکترونیکی و مخابراتی بر پایه علوم نانو الکترونیک می‌تواند تا چند برابر کارایی و قدرت این عناصر الکترونیکی افزایش دهد.

در بخشی از کتاب نانو لیزرها می‌خوانیم:

پرتویی از تابش الکترومغناطیسی هستند. پرتوهای لیزر را می‌توان LASER لیزر‌ها از نور مرئی، اشعه ایکس، اشعه ماورا بنفش یا نور مادون قرمز تهیه کرد. لیزر نوعی نور برانگیخته شده و پرانرژی است که در شرایط عادی در طبیعت دیده نمی‌شود، ولی با فناوری و وسایل خاص می‌توان آن را ایجاد کرد. لیزر با نور معمولی تفاوت‌هایی دارد که این ویژگی‌ها باعث توانایی‌ها و کاربردهای خاص آن می‌شود. نور لیزر درخشان‌تر و با شدت بیشتر از نور در طبیعت است. نور لیزر می‌تواند سخت‌ترین فلزات را بشکافد و به راحتی از جسم سختى مثل الماس عبور کند و در آن ایجاد حفره نماید.

کلمات کلیدی: نانو لیزر، نانو لیزر چیست، لیزر، لیزر در الکترونیک، لیزر الکترومغناطیس، لیزر الکترومغناطیسی، اشعه ایکس، اشعه x، اشعه ماورای بنفش، اشعه مادون قرمز، نور لیزر، کاربرد لیزر، دانلود رایگان کتاب نانو لیزرها، دانلود پی دی اف کتاب نانو لیزرها، دانلود pdf کتاب نانو لیزرها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.