دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سخنرانی انگیزشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سخنرانی انگیزشی

کتاب سخنرانی انگیزشی کتابی مفید و کامل است که برای ایجاد یک سخنرانی مهم و یا طراحی گفتگوهای مهم نوشته شده است پس گفتگوها و سخنرانی های مهم خود را طراحی کنید و موفق و منحصر به فرد عمل کنید.

خوب صحبت کردن و فهماندن آن به دیگران کاری بسیار مهم و ضروری است؛ مهارت خوب صحبت کردن را باید به خوبی یاد بگیرید تا بسیار راحت بتوانید خوب صحبت کنید و بتوانید آنچه را که در ذهن دارید به خوبی انتقال دهیم. این مسئله ای است که بسیاری از افراد جامعه با این مسئله روبه رو هستند و نمی توانند به خوبی صحبت کنند و پیام خود را انتقال دهند و در تعاملات خود دچار مشکل می شوند.

پس با دانستن این موضوع قصد داریم مهارت خوب صحبت کردن را به شما آموزش دهیم تا بهتراز قبل خوب ارتباط بر قرار کنید تا در خانواده موثر باشید، متمایز نسبت به دیگر افراد سخن بگویید، در کسب و کار خود پیشرفت چشم گیری داشته باشید و تجربه های خوبی را پشت سر بگذارید.

 

کلمات کلیدی: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، آموزش ارئه، سخنوری، نحوه سخنرانی، فن بیان، آموزش فن بیان، سخنرانی بداهه، ترفندهای فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.