دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان نجات بزرگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان نجات بزرگ

مهدی بصیرت نیا کتاب رمان نجات بزرگ را به صورت تلفیقی، برگرفته از یک داستان علمی - تخیلی و عاشقانه نوشته است و داستان زندگی دختر نابغه‌ای را روایت می‌کند که تحت نظر پدر و مادری دانشمند در زمینه اختر‌ فیزیک بزرگ شده است.

او با ارائه مقالات شگفت‌انگیزی در زمینه اختر‌ فیزیک توجه بزرگان این رشته را در معتبر‌ترین دانشگاه‌های دنیا، به خود جلب کرده است و به کمک نیرویی مرموز زمین را از خطر نابودی نجات می‌دهد.

در بخشی از کتاب رمان نجات بزرگ می‌خوانیم:

طبق قرار قبلی تا آن زمان پروفسور رامین می‌بایست مطالعات اولیه خود را به اتمام رسانده باشد و آن‌ها شدیداً کنجکاو بودند تا نظر قطعی و پیشنهاد نهایی او را درباره مراحل احتمالی درمان مادر بزرگ بدانند. هر چند در تمام طول مسیر پرهام به پدر و مادرش و چگونگی امکان رویارویی با آن‌ها فکر می‌کرد اما بنا به شرایط خاصی که باران در آن به سر می‌برد سعی می‌کرد که همه توجه و تلاشش را برای همراهی و آرامش او انجام دهد و نگذارد که احساس ناراحتی و تنهایی کند. به‌ هر حال این سفر با همه مسائلی که با خودش به همراه داشت موقعیت مناسبی برای هر دوی آن‌ها بود تا بتوانند شناخت بهتری نسبت به هم داشته باشند.

کلمات کلیدی: داستان فارسی، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود داستان ایرانی، دانلود داستان عاشقانه، داستان تخیلی، داستان و رمان علمی و تخیلی، داستان عاشقانه، داستان ایرانی، دانلود داستان تخیلی، داستان علمی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.