دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانستنی‌های فیلم سازی

  • موضوع: کتاب‌های هنری
  • ۵۰ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶
  • ۵۳۰۳ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانستنی‌های فیلم سازی

کتاب دانستنی‌های فیلم سازی، فرآیند ساخت و تولید فیلم را به طور کامل بیان می‌دهد.

فیلم‌‌برداری مهم‌ترین مرحله تولید فیلم است. این مرحله به ویژه با مهم‌ترین ابزار و وسایل فیلم‌سازی، یعنی دوربین و متعلقات آن، انواع نورافکن‌‌ها و غیره سروکار دارد. در این مرحله علاوه بر فیلم‌برداری، نورپردازی، کارگردانی، صدابرداری، بازیگری و برخی جلوه‌های ویژه، نیز هم‌زمان انجام می‌شوند.

پیش از این که وارد این مرحله شویم باید صحنه کاملاً آماده باشد و بازیگران نیز برای ایفای نقش حاضر باشند. فیلم‌برداری مناسب و حرفه‌ای از سه عامل مهم اعضای گروه فیلم برداری، نورپردازی و هم‌چنین ابزار و وسایل فیلم برداری سود می‌جوید.

فیلم‌سازی در گسترهٔ وسیعی از مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مناطق مختلف جهان نقش دارد.

کلمات کلیدی: آموزش تهیه کنندگی، آموزش دستیاری کارگردان، سینما، آموزش فیلم سازی، آموزش فیلمنامه نویسی، آموزش کارگردانی، آموزش مونتاژ فیلم، آموزش میکس فیلم، آموزش بازیگری، آموزش تدوین فیلم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.