دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش نرم افزار Avid Liquid 7.2 - جلد سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش نرم افزار Avid Liquid 7.2 - جلد سوم

این کتاب توسط زهرا و علی بیات قلی لاله نوشته شده است.

این کتاب به درخواست دوستانی که علاقه بسیاری به کارهای میکس و مونتاژ داشتند نوشته شده است.

Avid Liquid یکی از قدرتمند‌ترین نرم‌افزار‌های میکس و مونتاژ می‌باشد. البته نرم‌افزار‌های دیگری‌ از جمله ‌‌‌Edius‌ , Adobe Premiere‌‌ هم برای میکس و مونتاژ وجود دارند. اما این نرم‌افزار نسبت به دو نرم افزار دیگر قابلیت‌هایی دار‌د که در ادامه توضیح داده شده است‌.

در زیر‌‌ قابلیت‌ها و ضعف‌های این‌ 3 نرم افزار بیان شده است:

Adobe Premiere نرم‌افزار بسیار قدرتمندی برای تدوین می‌باشد به‌ شرط آن‌که از کارت‌ها‌ی تدوین نیز در کار با این نرم‌افزار استفاده نماییم.

قدرت و کار  Adobe Premiereدر هنگام استفاده از کارت‌های میکس و مونتاژی که به صورت سخت افزاری نصب می‌شود چند برابر‌خواهد شد.

 بدون کارت‌های سخت افزاری گاهی اوقات فیلم‌ها و کلیپ‌های ما کیفیت مطلوبی نخواهند داشت و گاهی در هنگام خروجی گرفتن به مشکل بر می‌خوریم.

نرم افزار‌‌‌Edius  هم تقریبا به همین شکل عمل می‌کند اما با اندکی تفاوت.

ولی نرم‌افزار قدرتمند Avid Liquid تقریبا تمامی امکانات Adobe Premiere را دارا می‌باشد و قدرتمندی آن بخاطر چند دلیل برتری آن نسبت به بقیه نرم‌افزارهاست.

1)    این نرم‌افزار به طور خودکار هر1.3 ثانیه عملیات ذخیره‌سازی را انجام می‌دهد. پس فرمانی به نام save در Avid Liquid نخواهیم داشت. مزیت این کار، این است که اگر به علت فراموشی، قطع برق، یا ایجاد مشکلی برای دستگاه، به صورت ناخودآگاه عمل ذخیره‌سازی انجام نشود این عمل به صورت خودکار توسط برنامه انجام خواهد شد. پس دیگر جای نگرانی برای از دست دادن تدوین و یا اطلاعات نمی‌باشد.

2)    مزیت بعدی‌، امکان وارد کردن فایل‌های فیلم و عکس با پسوندهای متفاوت می‌باشد.

3)    امکان خروجی گرفتن یا Export گرفتن با کیفیت بالا و بدون نیاز به کارت‌های تدوین و حتی پلاگین می‌باشد.

4)     همزمانی Render و تدوین هم در این نرم‌افزار باعث افزایش سرعت و کارایی خواهد شد.

5)    همچنین یک جا بودن اکثر افکت‌های دو بعدی و سه بعدی این نرم‌افزار باعث ساخت سریع‌تر و بهتر افکت‌های مورد نظر ما خواهد شد‌.

با مزایای دیگر این نرم افزار در طول کار آشنا خواهید شد.

ما در این کتاب قصد داریم شما را با تمام اجزای این برنامه‌ی قدرتمند آشنا کنیم و بعد از تسلط بر نرم‌افزار با کمک هم کلیپ‌ها و افکت‌های جدید بسازیم.

ناگفته نماند ما در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع از تصاویر بسیاری استفاده کردیم و این باعث بالا رفتن حجم این کتاب شده است. ناچارا این کتاب را به صورت چند جلدی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

امیدوارم از خواندن این کتاب چند جلدی لذت ببرید و در کار‌های تدوین خود از آن استفاده کنید.

 

فهرست کلی:

آشنایی با مانیتور Source View

ساخت کلیپهای فرعی

 Timeline

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار Avid liquid، نرم افزار میکس فیلم، آموزش مونتاژ فیلم، میکس و مونتاژ، آموزش آسان Avid، مزایای نرم افزار avid، نرم افزار تدوین، تدوین فیلم، آموزش افکت گذاری روی فیلم، آموزش تصویری تدوین فیلم، جلد سوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.