دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دهه شصتی‌ها که عاشق می‌شدند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دهه شصتی‌ها که عاشق می‌شدند

کتاب رمان دهه شصتی‌ها که عاشق می‌شدند اثر محسن آثارجوی درباره‌ی زندگی پسر 14 ساله‌ای به نام آرش است که در نوجوانی عاشق دخترخاله‌اش شده است و درگیر عشقی نافرجام است.

در قسمتی از رمان دهه شصتی‌ها که عاشق می‌شدند می‌خوانیم:

در یک پنجشنبه‌ی پاییزی خاله‌ها و دایی‌های آرش به خانه‌شان دعوت بودند. عاطفه هم در میان آنان بود. آرش در میان آنهمه شلوغی و با وجود حضور صمیمی‌ترین دوستش که عرفان بود همه‌ی حواسش به عاطفه بود، به سرزندگی و شور و حالش، به بلند بلند خندیدن‌هایش، به زیبایی‌هایش، به مدل زیبا و رنگ سفید لباسش که شکل عروس‌هایش کرده بود. اما دریغ از یک نگاه و توجه عاطفه به آرش. همیشه این آرش بود که باید از لابه لای جمعیت طوری که هیچ کس متوجه نشود، او را از دور زیرنظر می‌گرفت. تنها کسی که متوجه نگاه‌های معنادار آرش بود عرفان بود. عرفان بود که هم از نگاه‌های او خبر داشت و هم از دلش. خود عاطفه هم نمی‌دانست که آرش به او دل باخته است. آرش می‌ترسیداز اینکه معشوقش از این قضیه بویی ببرد. چون او همیشه آرش را بچه فرض می‌کرد و حتما اگر می‌فهمید مسخره‌اش می‌کرد و آرش هم آنقدر خجالت می‌کشید که دیگر نمی‌توانست توی رویش نگاه کند. عاطفه فقط او را به عنوان پسرخاله‌اش دوست داشت. وقتی عاطفه با او شوخی می‌کرد و سر به سرش می‌گذاشت، آرش سعی می‌کرد با پنهان کردن احساس خاصش نسبت به او پاسخ سربه‌سرهایش را بدهد.
آرش که دید عاطفه دارد در چیدن وسایل سفره‌ی شام کمک می‌کند از موقیعیت استفاده کرد و توی کمک کردن با او شریک شد. عاطفه با لحن شوخش گفت:
از کی تا حالا کاری شدی آرش؟
از وقت گل نی!
دیگه کم‌کم باید برات آستین بالا بزنیم.
و عاطفه مثل همیشه بلند بلند خندید و آرش با لبخندی پاسخش را داد. آرش زورکی نشان می‌داد که نسبت به او بی‌اعتناست. اما توی دلش داشت قند آب می‌شد که به بهانه‌ای توانسته چند دقیقه‌ای کنار معشوقش باشد و دو کلمه‌ای با او رد و بدل کند.

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، رمان دهه شصتی ها که عاشق می شدند، دانلود رمان دهه شصتی ها که عاشق می شدند،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.