دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان جان و شوکران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان جان و شوکران

کتاب رمان جان و شوکران نوشته‌ی بهاره حسنی، داستانی درباره‌ی زخم‌ها، مرهم‌ها، کینه‌ها، بخشش‌ها، درد‌ها و درمان‌هاست. سونا پیرزاد دانشجوی هتلداری در قشم است؛ شبانه و با تلفنی که به او می‌شود به تهران بازمی‌گردد؛ جایی که برای او حوادثی رخ می‌دهد.

در بخشی از کتاب رمان جان و شوکران می‌خوانیم:

شوکران گیاهی است سمی. بیخ و ریشه آن سمی است. ولی در عین حال، برای تسکین دردهای سرطانی دارویی‌ست مفید. 
هم درد و هم درمان. هم زخم و هم مرهم. هم نیش و هم نوش. هم مرگ و هم جان. 
و این چیزی است که گاهی ما آدم‌ها به آن دچار هستیم. زخم می‌زنیم، درد تولید می‌کنیم، می‌شکانیم و می‌کشیم. ولی در عین حال مرهم هستیم، هم دردیم، ترمیم می‌کنیم و جان می‌دهیم. 
حکایت غریبی است زندگی ما آدم‌ها. گاهی آن چنان در چیزی غرق می‌شویم که فقط لحظه را می‌بینیم. دیگر هیچ چیز برایمان اهمیت ندارد. فقط لحظه.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جان و شوکران، دانلود رمان جان و شوکران با لینک مستقیم، دانلود رمان جان و شوکران برای موبایل، رمان جان و شوکران، رمان جان و شوکران، pdf رمان جان و شوکران کامل، دانلود کتاب جان و شوکران با لینک مستقیم، دانلود کتاب جان و شوکران برای موبایل، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان جان و شوکران، دانلود پی دی اف رمان جان و شوکران، دانلود رایگان رمان جان و شوکران، دانلود رمان جان و شوکران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.