دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دلمرده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دلمرده

کتاب رمان دلمرده درباره‌ی پسری است به اسم آرش که نامزدش اول جوانی او را رها می‌کند. او در حالی که پس از این قضیه نسبت به همه چیز دلمرده و بی‌انگیزه شده است، دختری را می‌بیند و کم کم عاشق‌اش می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان دلمرده می‌خوانیم:

به لباس سفیدی که تنم بود نگاه کردم چه بی‌رحمانه عروس شدم چه بد باهام برخورد شد ولی مامانی زری یه ذره از محبتش بهم کم نکرد و همچنین بقیه اعضای خانواده ولی فامیل‌های مامان زری خیلی اذیتم می‌کردند همسایه مامان زری آرایشگر
بود بدونه اینکه پولی بگیره آرایشم کرد. ولی چه فایده که آرش بهم هیچ حسی نداره. و منم مثه سگ از کارام پشیمونم. 
کامیلا: خیلی خوشگل شدی آبجی
- ممنونم
مامان زری: خب الان آرشم میاد
رفتم سره سفره عقد معمولی که کامیلا واسم درست کرده بود نشستم توی این مدت شدم دختر نمازگزار محل و واسم شناسنامه گرفتند نگاهی به اطراف کردم همه فامیل‌های آرش بودند. آرش اومد واسش کل کشیدند کت و شلوار پوشیده بود ولی با بلوز مشکی. زیر چشم‌هاش هم گود افتاده بود مثه اینکه خیلی بی‌خوابی کشیده نشست پیشم آروم در گوشم گفت:
- خودت خواسی پس آماده باش واسه بدتر از این

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، دانلود رمان، دانلود رمان جدید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.