دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تایپ ده انگشتی را قورت بده!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تایپ ده انگشتی را قورت بده!

کتاب تایپ ده انگشتی را قورت بده! به زبانی ساده و به‌صورت اصولی و مصور، تایپ سریع و ده انگشتی را به شما آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب تایپ ده انگشتی را قورت بده می‌خوانیم:

موقعیت انگشتان قبل از شروع تایپ

انگشتان شما همیشه باید در پایگاه صفحه کلید یا همان ردیف وسط قرار بگیرند. هر انگشت فقط برای تایپ سایر کلیدها از کلید خود برداشته می‌شود و پس از تایپ دوباره به سر جای خود بر می‌گردد.

در ادامه شما را با نرم‌افزارهایی برای یادگیری سریع‌تر و راحت‌تر تایپ آشنا خواهیم کرد. در صفحه کلید راهنما که بعدا در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد، تمامی حروف و طریقه تایپ آن‌ها مشخص شده است، و همچنین بازی چیدن کیبورد باعث می‌شود با سرعت بسیار بالا تمامی کلیدهای کیبورد را حفظ کنید. در مورد این دو قابلیت در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در ابتدا لازم نیست تمام حروف صفحه کلید را یاد بگیرید و فقط کافی است که حروف پایگاه را یاد بگیرید. و پس از یادگیری حروف پایگاه که بسیار مهم هستند سایر حروف صفحه کلید را نیز با تمریناتی که در ادامه خواهد آمد یاد خواهید گرفت.

کلمات کلیدی: تایپ ده انگشتی، آموزش تصویری تایپ ده انگشتی، آموزش تایپ ده انگشتی pdf، افزایش سرعت تایپ ده انگشتی، آموزش تایپ ده انگشتی فارسی رایگان، آموزش تایپ ده انگشتی رایگان، نرم افزار تایپ ده انگشتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.