دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و جام آتش - جلد 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و جام آتش - جلد 2

جی کی رولینگ در کتاب هری پاتر و جام آتش - جلد 2 روی حس کنجکاوی شما دست می‌گذارد، قوه‌ی تخیلتان را که علاقه‌مند به ماجراجویی و تنوع طلبی و دیدن معجزه است، هدف قرار می‌دهد و با آفرینش داستانی کاملاً مدرن و انسانی شما را همراه خود می‌برد.

نکته کلیدی درباره‌ی مجموعه هری پاتر این است که رولینگ، با شخصیت‌هایی که به وجود می‌آورد روی تصور همگان در مورد جادوگری خط بطلان می‌کشد. تصوری که اصولاً جادوگران را انسان‌هایی عجیب با شخصیتی عمدتاً منفی مواجه می‌کند، تقریباً جایی در داستان او ندارد.

کلمات کلیدی: کتاب هری پاتر و جام آتش 2، مجموعه داستان، دانلود داستان تخیلی، هاری پاتر، داستان نوجوان، داستان تخیلی، داستان و رمان علمی و تخیلی، هری پاتر pdf فارسی، دانلود کتاب هری پاتر pdf، هری پاتر pdf فارسی، هری پاتر و جام آتش pdf، داستان تخیلی، هری پاتر، مجموعه کتاب های هری پاتر، داستان افسانه ای، کتاب هری پاتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.