دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم‌تر و بهتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم‌تر و بهتر

کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم‌تر و بهتر مجموعه‌ای از نقد و بررسی جامع همراه با تجربیات معین قهرمانی از گیاهخواری است.

آیا تا به حال چیزی در مورد "خام گیاهخواری" شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید خام گیاهخواری طبیعی‌ترین، بهترین و سالم‌ترین رژیم غذایی برای انسان است؟ آیا از تأثیرات بسیار مثبت خام گیاهخواری بر محیط زیست، اقتصاد و جامعه اطلاعی دارید؟ در این کتاب تمام مزایای گیاهخواری و اثرات مثبت آن بر سلامتی، محیط زیست، اقتصاد و جامعه نقد و بررسی شده است. خواندن آن به همگان اکیداً توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم‌تر و بهتر می‌خوانیم:

اگر طبیعت ترتیب، ترکیبات غذایی را در همه گیاهان طوری قرار داده بود که همه ترکیبات شناخته شده در آن‌ها پیدا بود، آن وقت این گیاهان همگی به یک شکل، یک رنگ و به یک طعم در می‌آمدند.

کار طبیعت در اینجا تمام نمی‌شود. او شکل ظاهری گیاهان را تغییر می‌دهد، ترکیب آن‌ها را عوض می‌کند و موجودات زنده به وجود می‌آورد. مثلاً شکل ظاهری یونجه را عوض نموده و یک گوسفند به وجود می‌آورد. از خار بیابان یک شتر، از علف‌های جنگل یک فیل، از برگ درختان یک زرافه و از گندم یا سیب یک انسان می‌سازد. به عبارت دیگر یونجه، سیب، انگور، گندم، گوسفند، اسب، شتر و یا انسان همین ده هزار نوع مواد اولیه هستند فقط به شکل‌های مختلف. این است که سیب یا گندم زنده برای انسان غذای کامل است ولی کلیه پختنی‌های جهان و مواد شیمیایی روی هم رفته غذا نمی‌باشند؛ آن‌ها فقط خاکستر غذا هستند.

کلمات کلیدی: گیاهخواری، مزایای گیاهخواری، خام خواری، علم تغذیه، غذای طبیعی، تغذیه با مواد خام گیاهی، غذاهای گیاهخواری، غذا با سبزیجات، گیاهخوار، رژیم گیاه، آشپزی بدون گوشت، تغذیه وگن، وگنیسم، رژیم خام گیاهخواری pdf، دانلود کتاب رژیم گیاهخواری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.