دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

کتاب غذاهای صلح آمیز وگان نوشته‌ی معصومه عطاری، بهاره آرین پاد، رحیمه عزیززاد، آرمینه ستوده و نسرین مرادی، بیش از 250 دستور تهیه غذای وگان دارد و تا حد امکان غذا و دسرهاى متنوع، ساده و سالم را  انتخاب کرده است.

در فصل اول مجموعه دستورهای غذایی صبحانه به شما ارائه می‌شود که شامل انواع شیرها، ماست، نان و غذاهای مقوی مناسب صبحانه است. در فصل دوم می‌توانید از پیش غذاهای متنوع و آسان مثل سس‌ها، سالادها، سوپ و آش لذت ببرید. در فصل سوم می‌توانید از غذاهای اصلی شامل کباب‌ها، خورش‌ها، مخلوط پلوها و خوراک‌های متنوع استفاده کنید.

فصل چهارم انواع دسرها، کیک و شیرینی را برایتان در نظر گرفته است. در فصل پنجم از چند نوشیدنی سالم می‌توانید لذت ببرید. در این کتاب دستورهاى خامگیاهى نیز براى علاقمندان مشخص شده است.

کتاب غذاهای صلح آمیز وگان برای تمام کسانی است که آماده‌اند آگاهانه در راه تغذیه سالم و مهرآمیز گام بردارند. باشد که همه موجودات در عشق، سرور، وفور نعمت، امنیت، صلح وآزادى زندگى کنند.

در بخشی از کتاب غذاهای صلح آمیز وگان می‌خوانیم:

اگر هر کدام از ما از سراسر دنیا، از تمام اقشار و از هر جامعه‌ای به سادگی کشتار و خوردن بی معنی همه‌ی موجودات را متوقف کنیم و در عوض غذای گیاهی سالم و مغذی بخوریم، واقعا می‌توانیم خودمان و این سیاره زیبا که آن را خانه می‌نامیم، نجات دهیم، ما باید به ذات مهربان و شفیق درون قلب مان بازگردیم. وگان شدن جهانیان، یعنی افزایش شفقت؛ و این، همه فرهنگ‌ها را تعالی می‌بخشد و آن‌ها را یگانه می‌سازد و برای انسان‌ها و حیوانات آرامش و صلح به همراه می‌آورد.

کلمات کلیدی: غذاهای وگان، غذاهای وگانی، غذاهای وگان ایرانی، غذاهای وگان چیست، غذاهای وگان خارجی، غذاهای وگانیسم، غذاهای خوشمزه وگان، غذاهای رژیمی وگان، غذاهایی برای وگان ها، غذاهای گیاهی وگان، غذاهای گیاهی خوشمزه، لیست غذاهای وگان، غذاهای گیاهی خارجی، آموزش غذاهای گیاهی ایرانی، غذاهای گیاه خواری، غذاهای گیاهخواری، غذاهای محبوب گیاهخواران، غذاهای گیاهی بدون گوشت، چند نوع غذای گیاهی خوشمزه، غذای گیاهی ساده، غذای گیاهی ملل، غذای گیاهی خارجی، غذای گیاهی مجلسی، غذای گیاهی خوشمزه، غذای گیاهی با قارچ، غذای گیاهی ساده، دانلود رایگان کتاب غذاهای صلح آمیز وگان، دانلود پی دی اف کتاب غذاهای صلح آمیز وگان، دانلود pdf کتاب غذاهای صلح آمیز وگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.