دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوگل درایو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوگل درایو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟

کتاب گوگل درایو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به معرفی و چگونگی استفاده از یک سرویس ابری گوگل، برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال توسط کاربران می‌پردازد.

گوگل یکی از قوی‌ترین سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین را در اختیار کاربرانش گذاشته است، تا در هر مکان و با هر دستگاهی از طریق اینترنت به فایل‌های خود دسترسی یابند. کاربران گوگل با ساخت یک حساب کاربری به 15 گیگابایت فضای ابری رایگان، جهت ذخیره‌ی فایل‌های خود در سرویس گوگل درایو، دسترسی پیدا می‌کنند و در صورت نیاز می‌توان مقدار این فضا را افزایش داد.

در بخشی از کتاب گوگل درایو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ می‌خوانیم:

همه ما با روش‌های سنتی ذخیره اطلاعات دیجیتال آشنایی داریم. هارد دیسک، فلش مموری، حافظه گوشی، سی دی و... همگی حافظه‌هایی برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال هستند. اما با پیشرفت فناوری و افزایش حجم داده ها؛ دیگر روش‌های سنتی پاسخگو نبوده و پیشگامان فناوری، فضای ذخیره سازی ابری را توسعه دادند.

در یک تعریف ساده می‌توان فضای ابری را به این صورت تعریف کرد که: به مجموعه‌ای از ابر رایانه‌های متصل به هم، که تشکیل یک سامانه واحد را می‌دهند و فضای ذخیره‌سازی نامحدودی که همیشه و از طریق اینترنت، امکان دسترسی به آن وجود دارد را فراهم می‌آورند، فضای ابری می‌گویند.

همه کاربران وب و سازمان‌ها می‌توانند، از فضای ابری برای ذخیره اطلاعات دیجیتال خود استفاده کنند. امروزه سرویس‌های بسیاری وجود دارند که بر پایه همین فضای ابری، توسعه داده شده‌اند و از طریق رایانش ابری به کاربران خدمات رسانی می‌کنند. برای کار با این سرویس‌ها در واقع نیاز به اینترنت و دستگاهی است که به اینترنت متصل شود. توسط کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی همراه و... می‌توان به سرویس‌های ابری دسترسی داشت.
برخی از معروف‌ترین سرویس‌هایی که فضای ابری در اختیار کاربران قرار می‌دهند، عبارتند از:  dropbox، GoogleDrive، OneDrive و iCloud

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، گوگل درایو کجاست، ارسال فایل با گوگل درایو، کاربرد drive چیست، آموزش گوگل درایو، آموزش استفاده از گوگل درایو، نحوه استفاده از گوگل درایو، ترفندهای گوگل درایو، دانلود رایگان کتاب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.