دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF رمان زهیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی رمان زهیر

او نویسنده ای برجسته و پرفروش و ثروتمند است. هر دری به روی او گشوده است. همسرش را دوست دارد. همسرش ناپدید می شود و ردی از او نمی ماند... از او فقط زهیر می ماند.زهیر با یک نظر یا فکر گذرا شروع می شود، اما ذهن و روح انسان را تسخیر می کند.نویسنده ای مشهور ‍پی می برد که همسرش که خبرنگار جنگ است، ناپدید شده و اثری از او نیست. هرچند گذر زمان برای این نویسنده موفقیت بیشتر و عشقی تازه به همراه می آورد، اما غیبت همسرش او را سرگشته نگه می دارد. چه بر سر همسرش آمده؟ او را دزدیده اند، کشته اند، یا فقط از زندگی زناشویی اش خسته شده و رفته؟ جستجوی نویسنده به دنبال همسرش -- و حقیقت زندگی خودش -- او را از فرانسه به اس‍پانیا، کرواسی و سرانجام دشت های غم انگیز و زیبای آسیای میانه می کشاند و فراتر، او را از محیط امن دنیای خودش به جاده ای کاملا ناشناخته می برد، به دنبال ادراکی تازه از معنای عشق و قدرت سرنوشت.

کلمات کلیدی: کتاب زهیر، دانلود مجانی رمان زهیر، دانلود مستقیم رمان زهیر، دانلود کتاب داستان زهیر، دانلود کتاب زهیر، دانلود آسان رمان زهیر، دانلود ترجمه های رمان های پائولو کوئلیو، دانلود ترجمه رمان زهیر، دانلود داستان زهیر، دانلود رمان های پائولو کوئلیو، دانلود رمان جدید، دانلود رمان زهیر، دانلود رمان زیبای زهیر، دانلود رایگان کتاب داستان زهیر، دانلود رایگان کتاب زهیر، دانلود رایگان داستان زهیر، دانلود رایگان رمان زهیر، داستان زهیر، رمان زهیر، رمان زهیر نوشته پائولو کوئلیو، رمان زهیر اثری از پائولو کوئلیو، زهیر، Paulo Coelho،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.