دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان برایم از عشق بگو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان برایم از عشق بگو

رمان برایم از عشق بگو جلد دوم رمان یک بار نگاهم کن است.

در بخشی از کتاب رمان برایم از عشق بگو می‌خوانیم:

در که باز شد صدای دست و سوت سالن را پر کزد. آر شیا و ترنج به جمعیتی که توی سالن و پذیرایی جمع شده بودند با تعجب نگاه کردند. 
ماکان کنار در دست به سینه‌ای ستاده بود و با لبخند پهنی هر دو را برانداز می‌کرد. وقتی نگاه متعجبان دو را دید با بدجنسی گفت:
چیه بابا. باز خوبه گفتم اینجا چه خبره. 
ارشیا به جمع لبخندی زد و به ماکان گفت:
حسابت و می‌رسم این همه آدم و چه جوری جمع کردی تو این یک ساعت؟
ماکان با خنده گفت:
باید به روح گراهابل یه فاتحه‌ای نثار کنم. خوب اختراعی کرده. 
ترنج خجالت زده به جمع سلام کرد. وضع ارشیا از او هم بدتر بود. با همه احوال پرسی کرد و گوشه‌ای نشست. مهرناز خانم با هیجان به طرف ترنج رفت و در حالی که گونه‌اش را می‌بوسید گفت:
قربون عروس گلم برم که این همه خجالتیه.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب یک‌بار نگاهم کن، دانلود کتاب برایم از عشق بگو، جلد دوم رمان یک بار نگاهم کن، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان برایم از عشق بگو، دانلود پی دی اف رمان برایم از عشق بگو، دانلود رایگان رمان برایم از عشق بگو، دانلود رمان برایم از عشق بگو، دانلود رمان برایم از عشق بگو، دانلود رمان برایم از عشق بگو با لینک مستقیم، دانلود رمان برایم از عشق بگو برای موبایل، رمان برایم از عشق بگو، رمان برایم از عشق بگو، pdf رمان برایم از عشق بگو کامل، دانلود کتاب برایم از عشق بگو با لینک مستقیم، دانلود کتاب برایم از عشق بگو برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.