دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان عشقبازی ناپلئون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان عشقبازی ناپلئون

کتاب رمان عشقبازی ناپلئون اثری عاشقانه، ادبی و تاریخی به قلم لئون ویال دوریویر است. ناپلئون بناپارت نخستین امپراتور فرانسه در قرن هجدهم و نوزدهم لقب گرفت. او یکی از شخصیت‌های تأثیر‌گذار در آن قرون بود؛ به طوری که لشکرکشی‌های او به کشور‌های اروپایی و دیگر نقاط جهان باعث به وجود آمدن مسئله دولت و ملت گردید. آنچه در این کتاب بیان می‌شود خیانت‌های وی به فرماندهان زیر دستش و ماجرای رابطه‌ی او با معشوقه‌هایش است

در بخشی از کتاب رمان عشقبازی ناپلئون می‌خوانیم:

پله لو تحمل نیاورده گفت:
- آری من ناپلئون را دوست می‌دارم. علناً می‌گویم و از کسی هم بیم ندارم و پنهان هم نمی‌کنم و در این مدت هم با او خوش بوده‌ام.

ژان بی‌نوا از این اقرار صریح عالم در نظرش تاریک شد. نزدیک بود از غصه مشاعر خود را از دست بدهد. برای تسکین قلب خود دست به چوب برده و به سوی زن بد عهد دوید و تا آنجا که قوت بازو داشت آن زن هرزه را زد.
پله لو که از شدت درد از خود بی‌خود شده بود گریه‌کنان از خانه شوهر بیرون رفت. از این ساعت محبت این دو قلب به قسمی به بغض تبدیل گردید که دیگر ائتلاف بین آن‌ها امکان‌پذیر نبود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان، رمان تاریخی، دانلود رمان تاریخی، رمان ناپلئون بناپارت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.