دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی و ساخت ژنراتورهای ولتاژ فشار قوی یا ولتاژ بالا با قابلیت کوپل متغییر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی و ساخت ژنراتورهای ولتاژ فشار قوی یا ولتاژ بالا با قابلیت کوپل متغییر

کتاب طراحی و ساخت ژنراتورهای ولتاژ فشار قوی یا ولتاژ بالا با قابلیت کوپل متغییر نوشته‌ی مازیار رمادان، به بررسی و آموزش طراحی و ساخت این نوع از منابع ولتاژ بالا می‌پردازد.

منابع ولتاژ بالا با قابلیت کوپل متغیر عموماً‌ یک منبع تامین توان ولتاژ بالا برای مصارف آزمایشگاهی بوده و هزینه ساخت آنها به میزان قابل توجهی نسبت به نمونه های تجاری و صنعتی کمتر است.

در بخشی از کتاب طراحی و ساخت ژنراتورهای ولتاژ فشار قوی یا ولتاژ بالا با قابلیت کوپل متغییر می‌خوانیم:

در تست منبع تغذیه ولتاژ بالا، یکی از موارد لازم و ضروری، اندازه‌گیری دقیق مقادیر ولتاژ و جریان می‌باشد. این کار با توجه به رعایت کامل حفاظت و ایمنی شخص و خود تجهیزات صورت می‌گیرد، بنحوی که خطر اضافه ولتاژ و نیز هرگونه ولتاژ القایی وجود نداشته باشد. بنابراین طراحی و محل قرار گرفتن قطعات و عناصر الکترونیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از سوی دیگر افزایش خطی محدوده قرائت وسایل و ابزار اندازه گیری فشار قوی نتیجه صحیحی نداشته و بایستی آن‌ها را در هر یک از محدوده‌ها تنظیم و کالیبره کرد. تداخل الکترومغناطیسی نیز از مسائل مهم و جدی در اندازه گیری ولتاژ و جریان ضربه بوده که حتی الامکان باید آن‌ها را از بین برد و یا اینکه به حداقل رساند.

کلمات کلیدی: منابع برق فشار قوی، منابع ولتاژ بالا، طراحی و ساخت های ولتاژ، منبع ولتاژ متناوب چیست، منبع ولتاژ چیست، ولتاژ برق فشار قوی، قدرت برق فشار قوی، ساخت ولتاژ، ساخت ولتاژ بالا، ساخت ولتاژ متغیر، منبع تغذیه ولتاژ بالا، dc منبع تغذیه ولتاژ بالا، ساخت منبع تغذیه ولتاژ بالا، کاربرد منبع تغذیه ولتاژ بالا، منبع منبع تغذیه ولتاژ متغیر بالا، ژنراتور ولتاژ بالا، ژنراتور ولتاژ قوی، High Volatge، HV،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.