دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماینر یا دستگاه استخراج چیست و چطور از آن درآمد کسب کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماینر یا دستگاه استخراج چیست و چطور از آن درآمد کسب کنیم؟

امید فدوی در کتاب ماینر چیست و چه نکاتی را در ارتباط با استفاده و درآمدزایی از آن باید مد نظر داشت؟ به بررسی کارایی ماینر می‌پردازد، اینکه سیستم محاسبه‌گری که در آن تراشه‌های کوچک به کار رفته چگونه عمل می‌کند و یا چطور می‌توان از طریق آن کسب درآمد کرد.

برای اغلب افرادی که با ارزهای دیجیتال سر و کار دارند،  دستگاه ماینر و یا ماینینگ نام آشنایی است که در یک تعریف ساده می‌توان گفت ماینر، سیستمی است که با استفاده از آن ارزهای دیجیتال استخراج شده و هر یک از انواع آن برای استخراج یک ارز دیجیتال معین، طراحی شده است.

کلمات کلیدی: ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بلاکچین چیست، کیف پول الکترونیکی، ارزهای دیجیتال pdf، ارز دیجیتال چیست pdf، پول دیجیتالی، پول مجازی، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.