دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی انواع الگوریتم‌های اجماع در ارزهای دیجیتال

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی انواع الگوریتم‌های اجماع در ارزهای دیجیتال

امید فدوی در کتاب بررسی انواع الگوریتم‌های اجماع در ارزهای دیجیتال، لیست الگوریتم ارزهای دیجیتال را به شما معرفی می‌کند و مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها را برایتان می‌گوید.

الگوریتم‌های اجماع که به نام الگوریتم‌های ارز دیجیتال نیز شناحته می‌شوند، در واقع راهکاری هستند که هر کدام از ارز‌های دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین برای خود استفاده می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بلاک چین و در پی آن ارز‌های دیجیتال، غیر متمرکز بودن آن‌هاست. اگر بخواهیم به زبان ساده غیر متمرکز بودن را تعریف کنیم باید بگوییم در این حالت اطلاعات و مواردی که در سیستم وجود دارند در یک سرور مرکزی ذخیره و یا پردازش نمی‌شوند. در این حالت تمامی اطلاعات به صورت پخش شده در چندین دستگاه نگهداری می‌شود. به سرور‌هایی که این اطلاعات را نگهداری می‌کنند به اصطلاح نود یا گره گفته می‌شود.

در بخشی از کتاب بررسی انواع الگوریتم‌های اجماع در ارزهای دیجیتال می‌خوانیم:

ریپل یک پروتکل و پلتفرم پرداخت است که بر روی بستر بلاک چین پیاده سازی شده است. هدف ایجاد ریپل، استفاده‌های مالی و ارزی و ایجاد درگاه‌های پرداخت عنوان شده است. در پروتکل ریپل، هر گره (برای مثال گره X)، یک لیست منحصر به فرد دارد. اطلاعات درون این لیست شامل گره‌های دیگر قابل اعتماد در شبکه توسط گره X است.

در این پروتکل حداقل 40 درصد از گره‌های موجود در لیست منحصر به فرد گره X باید در لیست دیگر گره‌ها نیز باشد. برای این که در این اجماع یک تراکنش تایید شود، باید هر گره مجموعه‌ای از تراکنش‌ها را منتشر کند و پس از آن رای گیری از سایر گره‌های موجود در لیست شروع می‌شود. پس از انجام رای گیری گره‌های باید لیست منحصر به فرد خود را در ارتباط با این گره به روز رسانی کنند.

کلمات کلیدی: الگوریتم ارزهای دیجیتال، الگوریتم های بلاک چین، الگوریتم های استخراج بیت کوین، انواع الگوریتم های ارز دیجیتال، لیست الگوریتم ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال pdf، ارز دیجیتال چیست pdf، آموزش ارز دیجیتال pdf، الگوریتم های ارزهای دیجیتال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.