دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمیک بتمن - خیابان های گاتهام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمیک بتمن - خیابان های گاتهام

کمیک بتمن خیابان های گاتهام یک سری کمیک ۲۱ قسمتی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ منتشر شده است. تفاوت این سری با دیگر کمیک های منتشر شده از بتمن در نریشن های کاراکترهای دیگر است. به گفته طراحان این کمیک، « این سری داستان ها داستان را از زاویه دید شخصیت های گاتهام تعریف میکند. این فرد می تواند کمیسر گوردون یا هر شخص دیگری باشد.»
در این کمیک به جز بتمن و رابین، شخصیت های دیگر دنیای کمیک دی سی هم وجود دارند: مثل فایرفلای، هاش و بلک ماسک. در اینجا هاش هویت بروس وین را دزدیده است و … .

کلمات کلیدی: دانلود کتاب مصور، کمیک بتمن، دانلود کتاب کودک، داستان ماسک، داستان کوتاه، داستان کودکان، کارتون بتمن، دانلود کمیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.