دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دیوار نوشته‌های گشتاپو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دیوار نوشته‌های گشتاپو

کتاب دیوار نوشته‌های گشتاپو به قلم سعید هدایتی نوشته شده است.

در تاریخ چند صد میلیون ساله حیات، گذشتگان آنقدر میراث عظیمی برای ما به یادگار گذاشتند که اگر کسی تمام زندگیش را وقف گذشته کند به چیزهای بدیهی بی‌شماری می‌رسد. می‌گویند تاریخ را فاتحان می‌نویسند. اجازه دهید یکبار هم که شده تاریخ را از زبان مغلوبین بشنویم.

در بخشی از کتاب دیوار نوشته‌های گشتاپو می‌خوانیم:

خبر کوتاه اما جنجال برانگیز بود. خبری که مثل توپ صدا کرد و در صدر نشریات خارجی و داخلی از هر مذهب ایدئولوژی و زبان قرار گرفته بود. و به بحث امروز همه مردان و زنان، جوانان، دانشجویان، سیاستمداران و مذهبی‌ها تبدیل شده بود. شاید تنها جمله سه کلمه‌ای بود که می‌شد در مورد آن ساعت‌ها به بحث نشست.

شیطان دستگیر شد.

بله خبرگزاری های رسمی و دولتی همه این خبر را داده بودند و شکاک‌ترین رسانه های جهان هم آن را تایید می‌کردند.
مهم تر از چگونگی دستگیری، واکنشی که باید نسبت به این دستگیری میداشتند بود. حالا باید نسبت به آن خائن درگاه الهی، آن اورنده ظلم و جور و بدبختی او که از هر کودک معصومی هیولایی وحشتناک می‌سازد چه می‌کردند؟ به راستی او که فرزندان آدم را برای هزاره‌ها گمراه کرد و هر دوستی را تبدیل به دشمنی و هر ابادانی را ویران کرده بود مستحق چه برخوردی بود؟

کلمات کلیدی: دانلود داستان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه دیوار نوشته های گشتاپو، دانلود داستان دیوار نوشته های گشتاپو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.