دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی

 کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی نوشته‌ی محمد روستا، به شما کمک می‌کند تا موفقیت را از کم شروع کنید و به قله برسید!

در بخشی از کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی می‌خوانیم:

رسیدن به موفقیت، نیاز به تحمل سختی و نظم و انضباط و دست رد زدن به خیلی از تفریحات و... دارد و اینطور نیست که شما به راحتی به هدف برسید اما شما این وسط یک وظیفه دیگر بجز تلاش و کار دارید و آن این است که شما باید کارتان را به یک تفریح برای خود تبدیل کنید، که آن به عهده خودتان است.

تلنگر: شاید هزاران بار این جمله را شنیده باشید و باز هم دعوتتان میکنم بخوانید و در مورد آن بیندیشید:
الدنیا مزرعه الاخرة... .

دنیا مزرعه آخرت است! این چه معنایی دارد؟ دوستان بیدار باشید این دنیا محل عمل است! محل کار و محل تلاش! غافل نباشید!

کلمات کلیدی: اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، روش های مدیریتی، استراتژی مدیریت، موفقیت در زندگی، رسیدن به آرزوها، مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت، اصول مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مدیریت زمان و برنامه ریزی، توانایی مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف، دانلود رایگان کتاب مدیریت زمان pdf، مدیریت زمان و برنامه ریزی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.