دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزشی MCSA windows server 2012

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزشی MCSA windows server 2012

کتاب MCSA 2012 نوشته فرشید باباجانی، دربرگیرنده‌ی موضوعات مربوط به ویندوز سرور 2012 است که با گذراندن 8 ماه تلاش به نگارش درآمده، هرچند کار بسیار طاقت‌فرسایی برای نویسنده بوده، اما اگر نتیجه‌ی کار خوب باشد، این خستگی‌ها به چشم نمی‌آید.

در سال‌های پیش، نگارنده کتاب‌های متفاوتی را در عرصه‌ی کامپیوتر و شبکه به نگارش درآورده که یکی از بهترین و پرمحتواترین کتاب‌ها، کتاب کاملاً تصویری "شیر پوینت را قورت دهید"، بود که با استقبال بی‌نظیر شما عزیزان همراه بود، در این کتاب نیز سعی شده که مطالب به زبان بسیار ساده و پرکاربرد به همراه تصویر موردنظر بیان گردد که می‌توان گفت کتاب خوبی بوده، هرچند نظر خوانندگان کتاب مهم‌تر است.

کلمات کلیدی: آموزش ویندوز سرور، دانلود کتاب آموزش mcse به زبان فارسی، آموزش MCSA 2012، آموزش windows server 2012، آموزش ویندوز سروز 2012، آموزشMCSA به زبان فارسی، کتاب آموزش windows server 2012،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.