دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سپاسگزاری نزدیک‌ترین فرکانس به خداوند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سپاسگزاری نزدیک‌ترین فرکانس به خداوند

کتاب سپاسگزاری نزدیک‌ترین فرکانس به خداوند تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به مهم‌ترین عامل رسیدن به خواسته‌ها می‌پردازد که همان سپاسگزاری است.

این کتاب اهمیت و نقش سپاسگزاری را در زندگی بررسی می‌کند، چون تأثیر مثبت سپاسگزار بودن بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما طریقه‌ی سپاسگزار بودن باعث می‌شود که ما بتوانیم نتایج مطلوبی را از آن بگیریم. 

نحوه‌ی برداشت و به کار بردن یک موضوع در زندگی، باعث می‌شود که ما تعیین کنیم چه نتیجه‌ای می‌خواهیم بگیریم. در واقع وقتی ما یک موضوع را فقط در سطح بشناسیم و درکی از آن نداشته باشیم نمی‌توانیم نتیجه‌ی مطلوبی را از آن بگیریم.

سپاسگزار بودن یکی از ویژگی‌های قشنگی است که هر کسی باید آن را در زندگی پیاده‌سازی کند، اما نه به دلیل عادت کردن، بلکه به دلیل درک و دیدن نعمت‌هایی که در زندگی هست.

در کتاب سپاسگزاری نزدیک‌ترین فرکانس به خداوند مباحث زیر بررسی می‌شود:

 چرا سپاسگزاری نزدیک‌ترین فرکانس به خداوند است؟
 سپاسگزاری یعنی چی؟
 راز سپاسگزاری کردن برای رسیدن به خواسته‌ها
 سپاسگزاری بخاطر موهبت‌هایی در اتفاقات تلخ گذشته
 شما باید با گذشتتون در صلح باشید
اکنون دارایی‌هاتون رو بنویسید
 سرانجام نوشتن تمرین سپاسگزاری
تمرکزتون رو روی داشته‌هاتون بذارید
سپاسگزاری در مسیر زندگی
شخصیت سپاسگزاری رو برای خودتون بسازید

کلمات کلیدی: وصل شدن به خدا، تقرب به خدا یعنی چه، pdf ارتباط با خدا، سپاسگزاری یعنی چه، سپاسگزاری از خدا، راز سپاسگزاری، رسیدن به خدا یعنی چه، راه های نزدیک شدن به خدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.