دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فایل کوین (Filecoin (FIL چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فایل کوین (Filecoin (FIL چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال

کتاب فایل کوین (Filecoin (FIL چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال نوشته‌ی امید فدوی، به بررسی یکی از کوین‌هایی که در سال 2017 به صورت خصوصی عرضه شد و تا پایان سال 2020 در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، می‌پردازد.

داشتن دانش کافی در رابطه با رمزارزها و کاربردهای بلاک چین و خدماتی که پلتفرم مربوطه ارائه می‌کند، به شما در یک سرمایه گذاری موفق کمک خواهد کرد. Filecoin و FIL چه هستند و بلاک چین آن چه کابردهایی دارد؟ دانستن پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در Filecoin تصمیم مناسبی را اتخاذ کنید.

چنانچه شما یک تریدر حرفه‌ای هستید و با فایل کوین آشنایی دارید، باز هم خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود چرا که از سال 2017 که ICO (عرضه اولیه سکه) FIL انجام گرفت تا به امروز فایل کوین ویژگی‌های جدیدی را به شبکه آزمایشی خود اضافه کرده است. به طور خلاصه فایل کوین یک شبکه‌ی ذخیره سازی غیرمتمرکز است که برای ذخیره‌ی مهمترین اطلاعات ما طراحی شده است. فایل کوین به کاربران این اجازه را می‌دهد تا مستقیماً فضای ذخیره سازی را از کسانی که آن را عرضه می‌کنند، با استفاده از FIL بخرند. علاوه بر این، فایل کوین برای کسانی که فضای ذخیره سازی غیر قابل استفاده دارند، این فرصت را فراهم ساخته است که یک منبع درآمد اضافی داشته باشند.

کلمات کلیدی: اموزش استخراج فایل کوین، فایل کوین چیست، کیف پول فایل کوین، آموزش استخراج فایل کوین، چگونه فایل کوین استخراج کنیم، ارز دیجیتال فایل کوین، ارز فایل کوین، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.