دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی سکوت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی سکوت

کتاب صوتی سکوت داستان کوتاهی از ادگار آلن پو، نویسنده‌ی آمریکایی است. او استاد خلق داستان‌های ژانر سیاه و یکی از بزرگان داستان کوتاه محسوب می‌شود.

وی از بنیانگذاران داستان کوتاه به عنوان یک ژانر و همچنین ادبیات پلیسی، علمی تخیلی و وحشت می‌باشد و تأثیر زیادی بر ادبیات آمریکا و نویسندگان پس از خود دارد. او در داستان‌هایش بینشی عمیق به درون (گمراهی ذهنی) به وجود می‌آورد که نمایانگر مرز باریک میان عقل و جنون می‌باشد.

در بخشی از کتاب صوتی سکوت می‌شنویم:

«به من گوش فرا ده» شیطان درحالی‌که دستش را بر سرم می‌گذاشت گفت. «مکانی بر فراز این زمین نفرین شده هست که تو تاکنون هرگز آن را ندیده‌ای و اگر برحسب اتفاق دیده باشی‌اش، باید در یکی از آن رویاهای پر شور بوده باشد که همچون باد شمعون در ذهن فرو خفته‌ای سر می‌رسند که به قصد خوابیدن میان پرتوهای ممنوعه‌ی خورشید آرمیده میان پرتوهایی به زعم من، که از ستون‌های اشرافی معابد سودا در زمین بکر طبیعت فرو می‌لغزند. دیاری که می‌گویم، دیاری‌ست ملال‌آور در لیبی، در حاشیه‌ی رودخانه‌ی زئیر و آن جا هیچ آرامشی نیست. و هیچ سکوتی.»

آب‌های رودخانه منظری زعفرانی و بیمارگونه دارند و به دریا نمی‌ریزند، که پر آشوب و متشنج برای همیشه و همیشه زیر چشم سرخ خورشید می‌لرزند. فرسنگ‌ها در دو سوی بستر لجن‌زار رود، دشت رنگ‌پریده‌ای از نیلوفران آبی غول پیکر است. آن‌ها همگی در آن انزوا آه می‌کشند و گردن‌های کشیده و هولناک خود را به سوی آسمان برافراشته می‌دارند، و سرهای جاودانشان را به جلو و عقب تکان می‌دهند و زمزمه‌ای مبهم که همچون هجوم آب‌های زیرزمینی از میان آن‌ها بیرون می‌آید و در گوش هم آه می‌کشند.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، دانلود رایگان کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.