دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

فرانک کلابی در کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب به اخلاقیات و ارزش‌های انسانی می‌پردازد و به شما یاد می‌دهد که هنگام مواجهه با مشکلات چگونه از افکار منفی دوری کنید و روحیه‌تان را بهبود بخشید.

باز‌ی‌های کامپیوتری را به خاطر بیاورید؛ از مراحل ساده و ابتدایی تا مراحل بسیار سخت ادامه می‌یابند و در پایان هر مرحله، باید با غول آن مرحله بازی کنید. غول‌های مراحل بازی هم متفاوت هستند. زندگی نیز مانند این بازی‌های کامپیوتر است و غول‌ها همان مشکلات هستند.

در بخشی از کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب می‌خوانیم:

کم‌کم باران شروع می‌شود. یک نگاهی به آسمان می‌اندازید و با خدا خصوصی چند کلمه حرف ردوبدل می‌کنید. اما خدا توجهی به حرف شما نمی‌کند و باران نازل می‌شود. شما تند و تند پیچ‌ها را سفت می‌کنید، جک و لاستیک پنچر را می‌اندازید پشت صندوق و گازش را می‌گیرید. باران نیست که انگار آسمان را لوله‌کشی کرده‌اند. موش آب‌کشیده وارد شرکت می‌شوید. آبدارچی چایی را روی میز می‌گذارد و اخبار شرکت را یواشکی در چند ثانیه برای شما بازگو می‌کند. گاوتان در حال زاییدن است. باری که ارسال کرده ‌بودید، به مقصد نرسیده. دیروز آخر وقت مجبور شدید با اصرار یکی از مشتری‌ها، باری را بدون هماهنگی، ارسال کنید. حالا شتر با بارش گم شده است. گوشی را بر‌می‌دارید، مشتری پاسخ نمی‌دهد. خودتان می‌دانید بدون هماهنگی بار را ترخیص کرده‌اید و حالا مسئول کل خسارت آن هم دقیقاً خود شما هستید.

کلمات کلیدی: از بین بردن افکار منفی، خودسازی، مجموعه پاسپورت خوشبختی، مجموعه کتب انگیزشی، آموزش مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر رفتار، تغییر خود، خودباوری، نگرش مثبت، رسیدن به موفقیت، کتاب ویزا برای حال خوب، کتاب انگیزشی، حس و حال خوب، داشتن حال خوب، مبارزه با افکار منفی، حذف افکار منفی، تاثیر افکار مثبت در زندگی، تاثیر افکار مثبت و منفی در زندگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.