دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 16 اصل یادگیری سریع و آسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 16 اصل یادگیری سریع و آسان

با مطالعه‌ی کتاب الکترونیکی 16 اصل یادگیری سریع و آسان نوشته‌ی محمود کریم زاده، می‌توانیم هر مهارتی از قبیل شنا، نواختن یک آلت موسیقی، تایپ ده انگشتی و... را فقط در 20 ساعت بیاموزیم.

کتاب 16 اصل یادگیری سریع و آسان شامل 14 اصل کاملاً کاربردی و مهم برای یادگیری است که ترکیبی از منابع معتبر خارجی، آموزش‌های مدرسان برجسته داخلی و خارجی، و تعداد زیادی از تجربه‌های شخصی نویسنده است؛ و نظیر آن را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. عمل به توصیه‌های علمی و عملی این کتاب الکترونیکی می‌تواند از شما ابر انسانی بسازد که می‌توانید هر مهارتی را به‌سادگی یاد بگیرد و از آن برای کسب و کار و بهبود سبک زندگی خود استفاده کنید تا با سرعت فوق‌العاده‌ای به سمت اهداف حرکت کنیم.

خواندن کتاب 16 اصل یادگیری سریع و آسان بدون عمل به آن هیچ فایده‌ای نداشته و فقط توهم دانش ما را افزایش می‌دهد؛ یعنی فقط فکر می‌کنیم که می‌دانیم. (به قول استاد معظمی ما زمانی چیزی را می‌دانیم که به آن عمل می‌کنیم. در غیر این صورت فقط جایی دیده‌ایم، شنیده‌ایم و یا خوانده‌ایم.)

با خواندن این کتاب و عمل کردن به آن:
1- شما می‌توانید هر مهارتی را به‌سادگی یاد بگیرید.
2- اعتماد به ‌نفس خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
3- به دلیل داشتن مهارت می‌توانید راحت‌تر استخدام شوید.
4- از زندگی خود بیشتر لذت ببرید.
5- به یک شخص حرفه ای تبدیل خواهید شد.
6- این روش را می توانید به دیگران هم آموزش دهید.

کلمات کلیدی: آموزش مطالعه، مهارت های مطالعه، یادگیری سریع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.