دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هنر ارائه و سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هنر ارائه و سخنرانی

هنر ارائه و سخنرانی: رازهایی که باعث می شوند مردم گفته های شما را به خاطر بسپارند!

سخنرانی‌ها حتی در عصر تکنولوژی هم مهم تلقی می‌شوند. عمل «متقاعد ساختن دیگران» در کل زندگی حرفه‌ای یک فرد وجود دارد و بسیاری از افراد نیاز دارند تا بر این مهارت تسلط پیدا کنند. سخنرانی وسیله‌ای است که در طول زمان‌های مختلف ثابت باقی مانده است. مجموعه‌ای از سخنرانی‌های مهم یادآور قدرت مداوم و پیوسته‌ی کلمات مرتب و منظم هستند ولی این سخنرانی‌ها لزوما بهترین راهنما برای موقعیتی که شما با آن روبرو می‌شوید، نیستند.

یک سخنرانی بر اساس بزرگی موقعیتی که توصیف می‌کند، در ذهن‌ها می‌ماند و اکثر مردم آن را در یک سطح اجرا می‌کنند. با این وجود، این طور نیست که ما نمی‌توانیم به خوبی بنویسیم و یا صحبت کنیم، یا به این معنی نیست که در میان ارتباطات موفق، هیچ خصوصیت مشترکی وجود ندارد. این کتاب دلایل اصلی را که برای درک بحث اصلی به آن نیاز دارید، معرفی می‌کند. درک این مسئله مهم ترین هدف در تمام نوشته‌های خوب به شمار می‌آید.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا با مراجعه به این نکات بر مبانی اولیه‌ی سخنرانی تسلط یابید: D:انتقال مؤثر؛ E: تعیین انتظارات؛ T: بحث اصلی، عنوان؛ A: درک مخاطب؛ I: منحصربه فرد ساختن سخنرانی؛ و L: درنظر داشتن زبانی که به کار می‌برید.

کلمات کلیدی: متقاعد ساختن دیگران، هنر ارائه، روش سخنرانی، فن بیان، تکنیک های سخنرانی، قدرت کلام، آموزش سخنوری، هنر سخنرانی، آموزش سخنرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.