دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسلاشیزیک (فرمول ازدواج صحیح)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسلاشیزیک (فرمول ازدواج صحیح)

کتاب اسلاشیزیک (فرمول ازدواج صحیح) نوشته‌ی جلیل احمدی و شیما احمدی، به زبانی بسیار ساده اما منطقی به بررسی جنبه‌های مختلف ازدواج می‌پردازد.

کشفیات زیر را برای اولین بار در این کتاب خواهید خواند:

فرمول ازدواج صحیح (اسلاشیزیک)
ازدواج تضمینی و موفق
فرمول عشق واقعی
فرمول چهارچوب متأهلین
سبک ازدواج جدید با نام اسلاشیزیک و رفع مشکلات ازدواج سنتی مدرن سفید و ...
افزایش ازدواج و حل معضل تنهایی جوانان
رسم چرخه‌های شکست عشقی، خیانت، چشم چرانی، بد حجابی
رسم نمودار مسیر عقل و مسیر دل برای اولین بار و رابطه آن‌ها با مسیر خوشبختی
با عقل یا دل ازدواج کنم؟!
شناخت پسران خوب
افشای حقایقی درمورد شکست عشقی و رابطه آن با بیشعورها
علت تنوع طلبی علل خصوص مردان و راه حل ریشه کن کردن تنوع طلبی در جامعه
حل مشکلات و موانع ازدواج برای همیشه با سبک ازدواج اسلاشیزیک

در بخشی از کتاب اسلاشیزیک (فرمول ازدواج صحیح) می‌خوانیم:

گاهی برخی از زوجین به مشاوره رجوع می‌کنند در حالی که هر دو انسان‌های با اخلاق و با شعوری هستند، با هم دیگه هم معیار هستند تفاهم هم دارند چه چیزی سبب شده تا به روانشناسی رجوع کنند؟!

گاهی وقت طرفین با شعورند اما به دلیل عدم شناخت از جنس مخالف و نگذراندن دوره‌های همسرداری نمی‌داند که چگونه با همسرش برخورد کند؟ نمی‌داند نیازهای همسرش چیست؟ چگونه آن را برطرف کند؟ چگونه توجه‌اش را به همسرش نشان دهد؟ چگونه به همسرش محبت کند؟ خیلی از مردان جامعه ما هستند که اصلاً آموزش ندیده‌اند که چگونه محبت کنند؟ ابراز محبت کردن را بلد نیستند از سوی دیگر خیلی از زنان به علت عدم شناخت از مردان و چگونگی طرز رفتار با آن‌ها از نیازهای مردان آگاه نیستند و همین موضوع سبب شده که طرفین زندگیشون تلخ بشه.

همسرداری هم مثل شغل میمونه در صورتی که آموزش ندیده باشی به مشکل بر می‌خورید مثلا یک شغل را به شما می‌سپارند که در اون نیاز به مهارت کار با کامپیوتری در صورتی که آگاهی نداشته باشی به مشکل می‌خوری در صورتی که زوجین قبل از ازدواج دوره‌های آموزشی مهارت‌های همسرداری را آموخته باشند بخش بزرگی از مشکلات زناشویی حل خواهد شد زندگی با دختر یا پسری که در زمینه‌ی همسرداری آموزش ندیده سخت و تماما تلخ خواهد بود و طعم خوشبختی را خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: شرایط ازدواج، انتخاب همسر، اخلاق در ازدواج، تشکیل خانواده، آشنایی قبل ازدواج، همسریابی، همسر گزینی، ازدواج موفق، زندگی مشترک، موانع ازدواج، ازدواج pdf، هدف و فلسفه ازدواج، ازدواج، زناشویی، پیش از ازدواج، دانستنی های ازدواج، آموزش های قبل از ازدواج، آموزش های بعد از ازدواج، دانستنی های ازدواج،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.