دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه‌های تقویت حافظه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه‌های تقویت حافظه

کتاب راه‌های تقویت حافظه، می‌تواند به شما جهت تقویت حافظه‌تان کمک کند. در این کتاب اطلاعاتی همچون، انواع حافظه، اصول کلی یادگیری، روش‌های یادگیری، توصیه و راهکارهای یادگیری و چگونگی تقویت حافظه را می‌آموزید.

اگر پیش آمده که اسم شخصی را فراموش کرده باشید، اگر نام فیلمی را که هفته گذشته تماشا کردید از یاد برده‌اید، اگر احساس می‌کنید که زیاد این جمله را به زبان می‌آورید: «آخ، یادم رفته!»؛ نترسید که مبادا آلزایمر گرفته باشید. راه حل مشکل شما ساده است؛ شما نیاز به تقویت حافظه خود دارید.

حافظه نعمتی است که خداوند آن را به تمامی موجودات به نحوی داده است. مثلا در حیوانات، فیل از حافظه‌ای بسیار قوی برخوردار است. به طوری که برای تمام جانورشناسان شناخته شده است. ولی آنچه مهم و ثابت شده این است که حافظه انسان از دیگر حافظه‌ها قوی‌تر و متمایزتر است و به صورتی که کسی نمی‌تواند بعد از ۶۰ یا ۷۰ سال گذشت سن بگوید حافظه‌ام پر شده یا دیگر قادر به حفظ کردن نمی‌باشم.

کلمات کلیدی: راه های تقویت حافظه، تمرین تقویت حافظه، تقویت حافظه، آموزش تقویت حافظه، انواع حافظه، روش های یادگیری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.