دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش مصور نصب سیستم مدیریت محتوا وردپرس و جوملا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش مصور نصب سیستم مدیریت محتوا وردپرس و جوملا

امروزه داشتن سایت برای هر شرکت یا شخصی ضروری است چه برای ارایه سرویس و چه برای تبلیغات. رشد روز افزون اینترنت موجب شده هست که سایت ها هم به نوبه خود با این پیشرفت خود را ارتقا دهند چند سال پیش اگر شخص یا شرکتی میخواست سایتی بسازد باید طراحی و ساخت سایت خود را به شخصی می سپرد که با زبان برنامه نویسی تحت وب اشنا باشد که هم هزینه بالایی داشت هم مدت زمان اماده شدن سایت بالا بود و هم ظاهر خوبی نداشت اما امروزه با نرم افزار های تحت وبی که انها را سیستم مدیریت محتوا نامیده اند میشود در عرض کمتر از یک ساعت یک وب سایت زیبا طراحی کرد بدون اینکه شخص با زبان برنامه نویسی آشنا باشد. ما در این کتاب میخواهیم شما را با نحوه نصب دو تا از بهترین و پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا اشنا کنیم.

همان طور که میدانید خیلی از سایت های اینترنتی هستند که برای نصب این سیستم های مدیریت محتوا هزینه هایی حتی بیش از 15000 تومان میگیرند اما شما با داشتن این کتاب میتوانید این دو نرم افزار تحت وب را به راحتی نصب کنید آموزش نصب این نرم افزار ها از صفر تا صد هست.

 

فهرست

مقدمه

مرحله یک : خرید هاست و دامنه

مرحله دو : ساخت دیتابیس

مرحله سه : آپلود نرم افزار سیستم مدیریت محتوا

بخش یک : آموزش نصب سیستم مدیریت محتوا وردپرس

بخش دو : آموزش نصب سیستمم مدیریت محتوا جوملا

کلمات کلیدی: آشنایی با هاست و دامین، طراحی سایت، خرید هاست، آشنایی با cpanel، آموزس طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا، آموزش نصب سیستم مدیریت محتوا، آموزش نصب جوملا، آموزش نصب وردپرس، آموزش نصب joomla، آموزش نصب wordpress،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.