دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با هاست رایگان، مزایا و معایبی که برای شما دارد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با هاست رایگان، مزایا و معایبی که برای شما دارد

کتاب آشنایی با هاست رایگان، مزایا و معایبی که برای شما دارد نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی فضای میزبانی که یکی از مهم‌ترین ارکان ساختن سایت است می‌پردازد.

یکی از چالش‌هایی که مدیر یک سایت با آن مواجه است، انتخاب بهترین هاست برای سایت می‌باشد. در این اثر به صورت اختصاصی به معرفی انواع هاست، تعریف هاست رایگان، مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان و معرفی چند سرویس ارائه دهنده هاست رایگان پرداخته می‌شود.
در بخشی از کتاب آشنایی با هاست رایگان، مزایا و معایبی که برای شما دارد می‌خوانیم:

هاست یا هاستینگ «Hosting» به فضایی گفته می‌شود، که تمام اطلاعات سایت روی آن قرار دارد. فضای هاست، همان فضای میزبانی سایت است، که توسط شرکت‌های بزرگ فناوری ارائه می‌شود. یک وب سایت برای کار در بستر اینترنت و همیشه در دسترس بودن نیاز به فضای میزبانی یا به اصطلاح فضای هاست دارد. 

هاست این گونه عمل می‌کند، که هر بار که کاربر وارد سایت می‌شود، از سمت مرورگر کاربر درخواستی به سمت هاست ارسال می‌شود و در پاسخ به این درخواست، از سمت هاست اطلاعات مورد نظر کاربر بارگذاری می‌شود. همان وقفه‌ای که در زمان بازدید از وب سایت‌ها با آن مواجه می‌شوید تا سایت لود شود، مربوط به این فرآیند درخواست و بارگذاری محتوا از سمت هاست یا وب سرور است.

کلمات کلیدی: هاست، هاست چیست، انواع هاست، هاستینگ، طراحی سایت، راهنمای خرید هاست، وب سایت رایگان، سایت رایگان، راه اندازی سایت رایگان، ساختن سایت رایگان، طراحی سایت، هاستینگ چیست، سایت pdf، طراحی سایت pdf، هاست رایگان همیشگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.