دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انتخاب هاست مناسب؛ نکاتی که قبل از خرید هاست حتما باید بخوانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انتخاب هاست مناسب؛ نکاتی که قبل از خرید هاست حتما باید بخوانید

کتاب انتخاب هاست مناسب؛ نکاتی که قبل از خرید هاست حتما باید بخوانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به 13 مورد مهمی اشاره می‌کند که در هنگام انتخاب هاست برای وب‌سایت خود باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

فکر کنید تصمیم گرفته‌اید که یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، بعد از کلی پرس‌و‌جو درباره‌ی انتخاب سیستم مدیریت محتوای مورد نیارتان، حالا مانده‌اید که چه هاستی انتخاب کنید؛ این کتاب را بخوانید تا ببنید برای انتخاب هاست مناسب چه باید کنید.

در بخشی از کتاب انتخاب هاست مناسب؛ نکاتی که قبل از خرید هاست حتما باید بخوانید می‌خوانیم:

هاستینگ اشتراکی
ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین نوع میزبانی است؛ قیمت‌های بسیار مناسب‌تری داشته و همه ویژگی‌های لازم برای راه‌اندازی یک وب‌سایت معمولی را دارد. در هاستینگ اشتراکی یک سرور تقسیم‌بندی شده و در اختیار صدها یا هزاران کاربری قرار می‌گیرد که به طور مشترک از منابع، پهنای باند و حجم فضای آن استفاده خواهند کرد. طبیعتاً در این حالت محدودیت‌های بیشتری وجود خواهد داشت، از جمله محدودیت تعداد وب‌سایت‌هایی که می‌توانید اضافه کنید، محدودیت فضا و محدودیت پهنای باند. به علاوه، معمولاً امنیت و پایداری هاستینگ اشتراکی در سطح پایین‌تری قرار دارد. 

VPS یا سرور مجازی
سرور مجازی شبیه به میزبانی اشتراکی است، اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد. در این حالت سرور فقط به چند قسمت معدود تقسیم می‌شود و در اختیار تعداد کاربران به‌مراتب کمتری قرار می‌گیرد. در اینجا سرور مورد استفاده این کاربران یکسان است، اما پیکربندی هر VPS اختصاصی خواهد بود. 

هاست اختصاصی
در این حالت، یک سرور را با تمام منابع، پهنای بند و فضای آن اجاره می‌کنید. قیمت سرورهای اختصاصی بسیار بالاست و هزینه مجوزهای نرم‌افزاری لازم (مثلاً نرم‌افزار کنترل پنل سرور) به صورت جداگانه دریافت می‌شود. به علاوه، پیکربندی سرور و انجام تنظیمات سیستمی نیز کاملاً بر عهده کاربر است. این نوع از هاستینگ امکان شخصی‌سازی کامل و بهینه‌سازی برای تناسب با نیازهای خاص کاربران را فراهم می‌کند و بهترین امنیت، عملکرد و انعطاف‌پذیری را دارد.

کلمات کلیدی: هاست، هاست چیست، انواع هاست، هاستینگ، طراحی سایت، راهنمای خرید هاست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.