دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه هوش مالی فرزندمان را افزایش دهیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه هوش مالی فرزندمان را افزایش دهیم؟

کتاب چگونه هوش مالی فرزندمان را افزایش دهیم؟ به قلم مریم معصومی شامل بسیاری از نکات کلیدی و کاربردی است که هر فردی با مطالعه و استفاده از مطالب طلایی‌اش می‌تواند فرزندی ثروت‌آفرین با آینده‌ای درخشان تربیت کند.

تمام نکات آموزش داده شده در این کتاب حاصل تجربیات چندین سال آموزش در زمینه هوش مالی فرزندان است که بر روی کودکان بسیاری تست شده و نتایج آن مشاهده گردیده است.

در بخشی از کتاب چگونه هوش مالی فرزندمان را افزایش دهیم می‌خوانیم:

یکی از مواردی که لازم است در هنگام دادن پول توجیبی به بچه‌ها متذکر شد این است که هنگام خرید وسایلی که دوست دارند داشته باشند باید به نظر پدر و مادر احترام بگذارند اینکه این پول مال خودم هست پس هر تصمیمی می‌توانم بگیرم معنی ندارد و هنگامی‌ که والدین احساس کنند خطری کودک را تهدید می‌کند می‌توانند او را راهنمایی و از خرید منع کنند.

برای این‌که بچه‌ها رابطه بین پول و کار کردن را دریابند باید به آن‌ها فرصت داد تا خریدهای خود را با برنامه‌ریزی برای پول‌هایی که به دست می‌آورند انجام دهند.

بسیاری از اوقات بچه‌هایی را می‌بینم که هرچه می‌خواهند پدر و مادر برایشان فراهم می‌کنند و به او اجازه نمی‌دهند برای آن‌چه می‌خواهد تلاش و برنامه‌ریزی کند. این بچه‌ها فکر می‌کنند پول یک منبعی است که همیشه وجود دارد و دلیلی برای برنامه‌ریزی وجود ندارد و این تصور متأسفانه تا هنگام بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند و همچنان با آن‌ها خواهد بود.

هنگامی‌که دانش‌آموزان با من در کلاس از پول توجیبی گرفتن خود صحبت می‌کنند در میان حرف‌هایشان به یکی از رفتارهای والدین اشاره می‌کنند که آن‌ها را خیلی ناراحت می‌کند و آن رفتار این است که والدین از فرزندان‌شان پول قرض می‌گیرند و برای پس دادن تعلل می‌کنند، گاهی کلا فراموش می‌کنند که مبلغی قرض گرفته‌اند. بهتر است به این نکته توجه کنیم که اگر از بچه‌ها پول قرض گرفتیم برای بازگرداندن آن زمان مشخص کنیم و در زمان مشخص‌شده به قول خود پای‌بند باشیم.

کلمات کلیدی: هوش مالی، کتاب هوش مالی برای کودکان، آموزش سواد مالی به کودکان، پول توجیبی کودکان، آموزش هوش مالی، پول تو جیبی برای کودکان، هوش مالی چیست، تقویت هوش مالی، هوش مالی pdf، پول تو جیبی چیست، مقدار پول تو جیبی نوجوان، مدیریت پول تو جیبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.