دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله امید زندگی - شماره 16

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله امید زندگی - شماره 16

ماهنامه امید زندگی - شماره 16 به مباحثی چون آلرژی بهاری، خوراکی‌های مغذی برای عملکرد مغز، تفاوت افراد موفق با دیگران، تله‌های محدود کننده شادی، دانستنی‌های جالب و ... می‌پردازد.

در بخشی از مجله امید زندگی - شماره 16 می‌خوانیم:

آجیل و شکلات تلخ
مطالعات در زمینه افزایش تمرکز نشان داده این موضوع با دریافت ویتامین E در ارتباط مستقیم است، و شما می توانید این ویتامین را از طریق مصرف آجیل هایی مانند گردو و بادام تأمین نمایید، گردو شبیه به مغز است و بسیار برای آن مفید و با کاهش افت فرایندهای شناختی تمرکز را افزایش می‌دهد گردو از منابع دارای امگا 3 نیز به شمار می‌رود. بادام هندی و دانه‌های آفتابگردان حاوی آمینو اسید هستند که استرس را با افزایش سطح سروتونین کاهش می‌دهند. شکلات تلخ یکی دیگر مواد مفید برای مغز است، شکلات تلخ حداقل با ٪70 درصد کاکائو، غنی از آنتی اکسیدان های قلاوانول است که جریان خون به مغز را افزایش داده و از پیری جلوگیری می‌کند.

کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی، مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.