دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حقوق مدنی (دوره 6 جلدی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حقوق مدنی (دوره 6 جلدی)

کتاب حقوق مدنی (دوره 6 جلدی) نام سید حسن امامی را در ذهن هر دانشجو و دانش آموخته‌ی حقوق در کشور ماندگار ساخته است.

کمتر دانش آموخته‌ی حقوقی وجود دارد که مجموعه‌ی نفیس استاد را در کتابخانه‌اش جا نداده باشد. انشاء روان به همراه بهره‌گیری از مثال‌های محسوس و پیوند دادن مباحث حقوق موضوعه با فقه اسلامی و سوابق فقهی مفاد قانون مدنی، نه تنها موجب جامعیت مفادی این مجموعه شده بلکه تفهیم محتوای کتاب و مقصود نویسنده را آسان نموده و به همین دلیل رجوع به آن را به عنوان منبعی مناسب برای تحقیق، پژوهش و درک بنیادهای حقوق مدنی ایران عمومیت بخشیده است. 

کتاب «حقوق مدنى» در شش مجلد تدوین شده و به بررسى قوانین و احکام فقهى و حقوق مدنى در ایران با توجه به فقه امامیه پرداخته است. نویسنده، پس از چندین دوره تدریس قانون مدنى در دانشکده‌ی حقوق به مرور یادداشت‌هایى از دروس ارائه شده تهیه نموده و آن را به صورت مجموعه حاضر درآورده است؛ تا مورد استفاده‌ی دانش‌جویان و پژوهش‌گران عرصه‌ی فقه و حقوق قرار گرفته و فروع حقوق مدنى در باب عقود و ایقاعات و کلیه معاملات مورد بحث و بررسى قرار گیرد. 

دکتر سید حسن امامی با مراجعه به مواد قانونى پیش‌بینى شده در زمینه‌ی حقوق مدنى و هم‌چنین با استفاده از قواعد و مستندات فقهى به ویژه کتاب مکاسب شیخ مرتضی انصاری به تجزیه و تحلیل فروع و مسائل فقهى و حقوقى قضایاى حقوقى در زمینه حقوق مدنى پرداخته و قوانین مربوط به معاملات اعم از عقود و ایقاعات را بررسى نموده است. وى به صورت تطبیقى نیز گاهى اوقات قوانین موضوعه مدنى در ایران را با قوانین موضوعه فرانسه مقایسه کرده است.

کلمات کلیدی: احکام فقهی، فقه امامیه، قانون مدنی pdf دانلود، قانون مدنی pdf، دانلود کتاب قانون pdf، حقوق، کتاب حقوق مدنی، دکتر سید حسن امامی، دوره 6 جلدی حقوق مدنی، دانلود کتاب حقوق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.